26 Aralık 2005

Pazartesi.....


Öğleden sonra oldu ancak hafta sonu yorgunluğunu atabildim üzerimden vallahi. Caanım Hasanımın getirdiği kahve ve çaylar da destek oldu tabi biraz.
Yalnız çok merak ediyorum nasıl oluyorda nazan benimle aynı tempoda olup ta hala benden enerjik olabiliyor.
Sabah benimle kalkıpta gece benden geç yatabiliyor. Bütün 5 yaşındaki çocuklar da bu şekilde mi performans sarfediyorlar acaba?
Nazanın temposunu yakalayabilmek için GNC den aldığım vitaminlerle mağazayı zengin ettim neredeyse:) Ama ne yaparsam yapayım nazan hep bir adım önde:))

nimet
yorgun savaşçı

2 yorum:

Sardunya dedi ki...

Bence bırak Nazan bir iki tur atsın gelsin sen sabit dur:))) Yorulunca o da yanına oturur...
Valla ben öyle yapıyorum:)

nimetin.blogspot.com dedi ki...

he heyt be. nerde bende öyle bensiz tur atacak çocuk. dışarıya çıktığı anda elimi tutar ve birdaha bıraktırabilene aşkolsun. ondan sonra ver elini koşarak tunalı, kuğulu park vs. vs.

nimet
ahhh ah!!