02 Ocak 2006

2006 HOŞ GELDİ.


Ömrümde ilk defa bir yeniyıl partisinde bu kadar çok eğlendim ve ömrümde ilk defa yılbaşı gecesi sabah 7'ye kadar oturdum. Tabiki arkadaşlarımla birlikte.:)
Çocuklar uyuduktan sonra tabu oynamaya başladık. Hafif çakır keyif olmuşken de pek keyifli geldi oyun bize. İçki içmeyi pek sevmem ama yılbaşıdır adettendir içilir diyerek ve kedime ızdırap vererek 2 kadeh kırmızı şarap, bir kadeh şampanya içtim. Partimizde kıyafet mecburiyeti vardı. Hepimiz baloya gidiyormuşçasına şıktık. Ama en cafcaflısı Süheyla olmuştu hani:))
Bu arada her ne kadar kıyafet yönetmeliği vardıysa da erkekler bu yönetmeliğe bir saat dayanabildiler. Gecenin büyük bir bölümünü eşofmanla tamamladılar.
Yeni yıla yine gülerek girdim. Bu sefer elimde para tutmadim. Aklıma gelmedi daha doğrusu. Ediz şampanyayı yine camdan dışarıya patlattı. Yine geri sayımı avazımın çıktığı kadar yaptım. Yanağımda kocaman bir sivilceyle 2006 ya girdim.
Tabi bunun birde ertesi günü var:)) ertesi gün evin en ücra köşelerinde kuruyemiş, cips ve binimum kırıntılar vardı. 4 tane çocuğun esip geçtiğinin izlerini taşıdığı besbelliydi tabi:)))
Ama neticesi mükemmeldi...

nimet

3 yorum:

Sardunya dedi ki...

Hoş gelir hoş gider inşallaahhh... öperim prensesi de

ece dedi ki...

niye ben resimleri göremedim acaba

nimetin.blogspot.com dedi ki...

nerdeki resimleri ece