27 Ocak 2006

KAR TATİLİ

Kar yağdı okullar tatil oldu.
Devlet daireleri mesailerini erken bitirir oldu.
Çocuklu ev hanımlarına izin verilir oldu.
Ama neden ben rahat devlet memuru değilim diye isyanlardayım kaç gündür.

Çünkü, Nazanın kreşi tatil olmadı fakat bütün anneler evlerinde yavrularıyla kar tatili yaparken ben işyerimde  olduğum için Nazan kreşte tek başına kaldı.  
 
Bu duruma binaen zar zor dün izin aldım.
Öyle "git canım tabi aaaa" şeklinde bir izin de değil bu arada. "Hmmmm peki ne gerek vardı şimdi canım aaaaaa" şeklinde bir izindi.
 Nazanla evde durmak işkence gibi bu arada. Bütün gün durmadan evcilik oynuyorsun yaw:(


İki dakka resim yapıyım dedim hemen Nazanın da olaya dahil edilmesi zorunluluğu var. Hop elimden şovalyem de alınıyor. Gördüğünüz tablo nazanın yeni eserinin başlangıcı.
"Nazan şovalye benimdi ama" dedim. Çok ta net çekemediğim resimdende anlaşılacağı üzere "napıyım anne artık benim" dedi..

nimet
kış günü

2 yorum:

Annelog Atölye dedi ki...

Merhaba Nimet, herşey ortak değil mi?:) Ben de baygınlık geçiriyorum bebek, barbi filan konuşturmaca oynarken:(

nimetin.blogspot.com dedi ki...

yaw gariptir anne bi uyku bastırıyor oyun oynarken. sıkıldığımızdan mıdır nedir. esnemekten helak oluyorum çoğu zaman. bu da başka bir dönem geçecek diyorum.

nimet