04 Ocak 2006

VERGİ İADESİ


NE GICIK... NE VAKİT KAYBI... NE LÜZUMSUZ... NE SİNİR BOZUCU.... KISACASI NE B....K tan bir iş!!!!

o geçmez, bu geçmez, onu ayır bunu çarp, onu böl.

Şimdi, bir adet havuz üyelik fişimiz var. Evirdim çevirdim, "ulan bunun geçmesi lazım" dedim. Açtım Maliye'ye telefon.

"Ne diyon gardeşim" diyen bir adamla yaklaşık 5 dakika cebelleştim. Bu faturanın katogorisi nedir çözemedik neticede. Bana göre hem sağlık, Gazi Üniversitesinin havuzu olduğu için hem eğitime giriyor:) uyanıkmıyım neyim bilmiyorum artık:)

Netice itibariyle kırpa, çıkara kuşa dönen fatura miktarını gördükçe hırsa kapılıp 700 bin Eski Türk Lirası değerindeki faturaları bile yazdım.

Tam ben bu konu ile ilgili protesto yolları ararken Sayın Başbakanımız kaldıracağız dedi ya pesss.... içimde kaldı.

Protesto demişken Babam aklıma geldi. Dolmuşa zam gelince dolmuşa binmez protesto eder. Ekmeğe zam gelince sabahın 6 sında halk ekmek kuyruğuna girer oradan alır. Domatese zam gelince domates almaz!!! Bide bize tembih eder. Almayın diye ısrar eder. Şimdi milyon nüfuslu Ankarada İsmet Can dolmuşa binmiş binmemiş kimin umrunda!! Dolmuşçu kenara çekip "gel Allahaşkına abi" deyip babamı zorla bindirecekmi hatra binaen.
Benim vergi iadesi protestom da bu işe benzeyecekti biraz ama al işte blogdan söyledim bende......

nimet

2 yorum:

Sardunya dedi ki...

yürü Nimet.... kim tutar seni... sonuna kadar destekliyorum protestonu - ev anneliğine terfi edince fiş meselesi hallolan Sardunya:))

ece dedi ki...

valla nimet sen bu hızla bilmiyorum artık :))
aynı dert bende de var ama benimkiler emekli her bulduğumu yazıyorum...ben fiş miş vermiycem abi...
Babacığının ellerinden öperim...