02 Şubat 2006

ENVER AMCA


Tanımam kendisini:) Ama tatlı bir vatandaş Enver Amca. Bir derdini arz etmiş bize. Mektubunu da aşağıdaki şekilde bağlamış:

-Bu naçiz mektubumla kıymetli vaktinizi fevt ettiğim için üzgünüm. Ankarada dava açabileceğim hususunda bana yardım edebilmenize atfen aile yuvanızda sevdiklerinizle birlikte ila-nihaye payidar olmanıza intizaren mevlamın musratını niyaz eyler saygılar ve sağlıklar diliyorum efendim.

Buldum konuştum kendisiyle. Bir-iki akıl verdim bende naçizane. Şimdi her adımda arar oldu:))

Memleketim insanı gibi klişe laflar etmek istemiyorum ama "budur" diyorum.
Sen yine ara Enver Amca:)

nimet

4 yorum:

Annelog Atölye dedi ki...

Hepsini anlamadım ama hoş şeyler söylemiş belli ki:)) İlerde bizim söylediklerimiz için de böyle düşünürler mi acaba?:)

nimetin.blogspot.com dedi ki...

bak şimdi anne ilerde biz ne söyleyebiliriz acaba onlar ne anlarlar acaba gibi yeni düşünce oluşturdun sen bende:)))
aynı durumda biz ne derdik bi düşünsene.
ben yaşlı ve aciz durumda olsaydım.
bana yardım edin nolur evladım. Allah size yardım etsin falan derdim herhalde:)) karşı tarafta hemencik bloguna bunu yazarmıydı acaba:))

nimet

Sardunya dedi ki...

gayri kabili rücu bir tebessüm hasıl oldu sayenizde Nimet Hanımefendi... Allah iyiliğinizi versin

nimetin.blogspot.com dedi ki...

bilmukabele sardunya hanımefendi!!

nimet