17 Şubat 2006

Offff Yeterrrr!!


Yeter yahu!
Bu aralar havadan mı sudan mı? bir karamsarlık, bir asık suratlılık gidiyor insanlarda.
En başta ben.
Biraz kafa dağıtalım da ebe sobe oynayalim karrdeşim!!!!

Konu:Başınızdan geçen en komik olay

Ben genel olarak komik bir insanım zaten. Bu bir sebep olabilirmi bilmiyorum ama bütün komik aksilikler beni bulur. Yaşandığı an aksiliktir ama birkaç yıl sonra komik bişeydir daima.

Örneğin ilkokul 5. sınıfta okul müdürü "babana söyle sana bir mandolin alsın, kurslara yazıl" dedi.
Hayatında mandolin görmemiş olan ben Babamdan mandolin istedim.
Ertesi gün babam koca bir kesekağıdıyla eve geldi. İki kilo mandalina almıştı!!!!
Çocukluğumun acı verici bir olayıydı bu ama:))) bak şimdi güldük geçtik...

Bundan üç-beş sene önce işyerinde telefon çaldı. Otomatik pilota ayarlanmış ben açtım hemen.
Karşı Ses: Alo
Karşı sesi kocam sanan ben: aloooo... aşkımmmm, söyle bi tanemm....
Karşı Ses: Eeeeee Nimet Hanım eeeee ... ben İbrahim Ali Usta!!!!!

Benim işyeri merkezden biraz uzak. Bir öğlen vahiy gelmiş gibi bugün Kızılaya gidip ip mip bişeyler alıp örgü yapacam dedim!!!! Ankaray a bindim kızılaya gittim. Ankaraydan gün yüzüne çıktım çıkar çıkmaz gaz bombası yedim. YÖK eylemi varmış meğer. Ağlaya ağlaya iplerimi aldım, işyerime döndüm. Bütün gün gözlerim dolu dolu, mide bulantılı dolaşarak, arkadaşlarımın dalga konusu oldum. Ama aldığım iple şalımı da ördüm yani arkadaşlar. Şimdilerde YÖK şalımı çok seviyorum çünkü onu çok zor elde ettim:))

İşte bu ve bunun benzeri şeyler dolu benim hayat.......
Hemencik sardunya'yı söbeliyorum...
hadi bakalım.....



5 yorum:

Annelog Atölye dedi ki...

Yök şalına çok güldüm Nimet:)))Gerçekten vahiy filan gelmişti herhalde sana:)

nimetin.blogspot.com dedi ki...

age surekli pozitif olmak da iyi olmuyor ama bazen bi negatif olasın tutuyor sebebsiz yere. ondan sonra da butun millet suratına bakıyor. sebep arama girişimleri falan. dağılın lan canım böyle olmak istedi deme lüksun olmuyor yani kısacası:))

he ya anne öyle olmuştu. yök eylemlerinde Ankarayı seyrediyorsaniz beni hatirla:)))) ama biber gazı bombası yemeyin hiç tavsiye etmiyorum:))

nimet

Sardunya dedi ki...

e be Nimet... hep öyle gül emiii.. darısı bana:))) yakındır ama:))) sen şimdi öyle bir zamanda sobeledin ki... dur acıck bekle 1-2 gün idare ediver yazacam yazacam...

ece dedi ki...

ne güzel gülüyorsun öyle...
allah gülmekten ayırmasın emi :)))

nimetin.blogspot.com dedi ki...

saol ececim:))) insallah hep birlikte:)))))

nimet