07 Haziran 2006

UZANMIŞIZ KUMSALA..... GÜNEŞ DAMLAR İÇİMEEEE.....

15 günlük kısa bir tatile çıkıyoruz. Dostum Crescent ve çekirdek ailesi ve benim çekirdek ailem ile birlikte.
Antalya sahillerine doğru uzanalım biraz diyoruz :)
Kara çocuğuyuz biz:( Denize hasret geçiyor bir sezon. İki hafta keyfince yaşayabileceğin deniz muhabbeti ya var, ya yok ömrümüzde. Öyyle oturup denize bakıp durmak geliyor içimden çokca ve öylede yapıyorum. Heleki elimde bir bardak çayım varsa keyfime diyecek olmuyor çoğu zaman.
Neyse:) netice itibariyle kısa bir süre çevrim dışıyım. Görüşmek üzere.

Nimet

Sardunya dedi ki...

ohhhh missss
ama erken bıraktın yahu yazmayı
sen arada yine gel :))))
benim yerime de ye iç yat (hoş ben de aynısını yapıyorum evde ama)
öperiz hasretle

Annelog Atölye dedi ki...

Çoooook güzel geçsin tatiliniz Nimet:)))Detayları ve resimleri paylaşırsın umarım, ben gibi tatile henüz çıkamamış olan arkadaşlar için güzellik olur:))
Sağlıcakla gidin, dönün. Sevgiler.

sevil dedi ki...

İyi tatiller Nimet'cim. Kıskandım valla seni. Daha bizim tatile cok var. Benim icinde dinlen.

nimetin.blogspot.com dedi ki...

sardunyacim vallahi acayip tatil havasina girmiş durumdayim:) zaten yaptığım rejimdende anlaşılmıştır sanırım. ama hep söylüyorum yine söyleyeceğim senin balkon benim tatilden daha keyifli:))

annelogcum tabiki paylaşırım sizinle en güzel anlarımızı:) inşallah kazasız belasız gider geliriz. yolculuğun en tırstığım kısmı herkes gibi:))

sevilcim ben geçen sene de bu vakitler gittim. pek bi iyi oluyor. havalar fazla bunaltmiyor seni. hemde erken bronzlaşmış oluyosun yani:)) darisi senin başına:)

KUGUU dedi ki...

ChitirNimet, tatilin(iz)-ZarifCrescent ile birlikte- cok cook coooook guzel gecsin. Sizi ozleyecegz. orada zeytinyagli enginar yerseniz beni de anin:)
Kuguboynu
(ps: resimleri hala yukleyemedm,ASAP aklimda.)

nimetin.blogspot.com dedi ki...

teşekkürederiz kugucum:)) senin anına enginar yemezsem noluyum yani:)))

zeyno dedi ki...

Nimet, bizim için de eğlen oralarda.Dilerim çok güzel bir tatil olur, dopinglenip gelirsin:)

Age35 dedi ki...

İyi eğlenceler...Tüm sıkıntını stresini denizlere bırakıp gelmen dileğiyle..

kedi dedi ki...

15 günlük kısa!bi tatilmiii,ve dostunla hemdeeee,e şimdi çadırda da kalsan keyif be nmetcimm.

Bu arada nereye gidiyorsunuz,Muğla yörelerine mi acep?

Ben buluşamadım Ankarada sizle belki bakarsın siz buraya geliyorsunuzdur,burda görüşmek kısmet olur ha?

Unknown dedi ki...

Saat 17.20. Ofiste 4 duvar arasındayım. Hava kapalı. İstanbul kalabalık. Gittiğini okuduğumda işi gücü bıraktım. Son tatilin resimlerini açtım ekrana. Kısa bir süre de olsa uzaklaştım buradan. Oooohhh çok iyi geldi valla...
Sana da ailene de iyi gelsin bu tatil, keyifli, bol eğlenceli, dinlenceli olması dileklerimle... Sevgiler, Pınar

nimetin.blogspot.com dedi ki...

zeyno umarım güzel bir tatil olur da sizin adınıza da eğlenirim bol bol:) borcun olsun ama sende gittiğinde benim adıma eğleneceksin bak ona göre:)

age ne güzel bir dilek bu böyle:)) bunu deniz kenarında sık sık tekrarlayacığıma emin olabilirsin:)

biyonikkedi acaba gelirmi dedik, gözlerimiz seni aradı ankarada ne yalan söyleyelim. antalya taraflarına gidiyoruz biz. muğladan geçmiyor yolumuz maalesef:)

küçük evin mutfağı hoşgeldin sayfama:) hemen dönüp senin sayfalarına baktım:)) tarifler için blog sayfalarını fıldır fıldır geziyorum ben:)) bi tanıdık çıkması pek iyi oldu. takıldığım yerlerde örtmenime sorarım:)))
bu arada bende dört duvar arasındayım. E tipi kapalı cezaevi gibi:(

kedi dedi ki...

Ankaraya gelcem de sizi görmeden gitcem mi sandınız sizz.

Ben geldim aslında,hani karşı masada size bakıp duran kadın vardı ya,hani "aa ne güsell bi kızz"demiştiniz,"ama ne bakıp duruyor ki bize"demiştiniz.
işte o bendimm.
Sizi görüp gittim ;P

Nimettt, Sardunya sana mailde diyeceğim ama diyemediğim ,hani o şaşıracağın şeyi diyecek,bakalım gerçekten de şaşıracakmısınn,aramızda haaa,ona göre,bilirsin bu bilginin ne gizlii olduğunuu.Amman diyim Nimett.

Muğladan geçmiyor yolumuz maalesef derken" :) "bu işaret konur mu kızz?
" :( "üzülcek şeysi yapcak derken kadın gülüyor yaww.

Hadi iyi tatiller.

Günce dedi ki...

Nimet teyzecim senin tatilin yerini tutmasa da biz de acayip keyifli bi mangal partisi yaptık bugün:)) Gözde yarın Oks'ye girecek ya,ona moral olsun dedik;))Halamların tepedeki evin oraya gittik.Bu sene halam bahçenin bütün alanını değerlendirmiş;)Bahçeden topladığın sebzelerle salata yapmak ve közde pişirdiğin sebzeleri kemirmek de pek bi keyifliydi yani;))

nimetin.blogspot.com dedi ki...

bak şimdi çatlatacaksın adamı biyonik kedi:))))
gülerim ben herşeye ota b..ka gülerim böyle:)))

nimetin.blogspot.com dedi ki...

günce çok gıcıksınız:) ne güzel eğlenmişinizdir. esköy şenliği ne zaman olacak. gözdeme başarılar dilerim.

Günce dedi ki...

Esköy şenliği de yakındır yaw.Temmuz'da falan olmuştu galiba;)))
Ya man!!!

Unknown dedi ki...

Ayy ben bu oklavalı kadına bayılıyorum.