22 Eylül 2006

Gururluyum ya:)


Zor büyüttük. Ankara'nın bir ucundan başka bir ucuna taşındı her sabah, her akşam. Kreş servislerinde büyüdü.

6 yaşındaki hayatı ona, "ben hiç çocuk olmadım ki" dedirtecek kadar ne yaşattı bilemiyorum. Suçlanmalımıyım onu da bilemiyorum.

Ama bildiğim birşey varsa o da;
oynamadığım oyuncakları hastanedeki çocuklara götür onlar oynasınlar benim çok var......
kreşe gitmeseydimde sokak çocuğu mu olsaydım..... kreşe gitmezsem iyi eğitim alamam...
diyecek kadar akıllı bir kızım var.

O doğduğundan beri hayat mücadelesi içinde. Hasta olunca bana kim bakacak telaşı içinde. İzin alamazsak ne olur sorusunun çözümü var hep beyninde. İlk kez bulunduğu bir ortamda ilk sorduğu soru "buranın kuralı nedir?" oluyor. Onun hayatı böyle.

Bu sabah ilk defa kendi başına okulunun servisine bindirdik. Bildiğim bütün duaları okudum ve hatta arkasından su dökesim bile vardı vallahi:) Gözlerim çakmak çakmak oldu.
Basit bir anaokuluna bu kadar gururlandıksa devamı durumlarda nasıl bir hal alırız ki! Fakülteden mezun olup ta kep fırlattığında krize girip , gelin olup giderken de arabanın altına atlayıp ya canımı ya kızımı mı deriz acaba:)))

Nimet
Anne

16 yorum:

zeyno dedi ki...

Ah Nimet, o dediğin anlar gelince ne yaparız bilmiyorum ama şu anki halleri bile bizi gurur komasına sokuyor. Ben biraz sulugözüm bu konuda her yaşadıklarına gözlerimi sulandırıyorum, elimde değil. Allah yollarını açık etsin...

Age35 dedi ki...

Maşallah Nimetcim,çok tatlı bir kızın var.Allah hem bahtlarını hem yollarını açık etsin...Sende benim gibi büyük konuşma!Gün gelicek ayrılık anı da gelicek galiba bunu kabul etmek istemesekde..

nimetin.blogspot.com dedi ki...

zeyno evet allah yollarını açık etsin. bu arada bende çok sulu gözlüyümdür:))

age ne bileyim yahu:)) annemler bizi nasıl evlendirdiler. seni nasıl istanbullara gönderdiler:)) ahh ahh.. anne baba olmak çok zor.

nimet

Sardunya dedi ki...

her zaman gurur duyacağın bir kızın olacak
bakışlarından
hayata karşı duruşundan belli
öp benim için nazancığımı
benim kuralım da bu:)))) nazanı her gördüğünde sımsıkı sarılıp kocaman öpeceksin:)

ev perisi;) dedi ki...

Allah tüm kötülüklerden korusun gözbebeklerimizi...
Allah bağışlasın çok şirin bir kız çocuğu (maşallah)...
Hayırlı Ramazanlar...

nimetin.blogspot.com dedi ki...

sardunya nazana senin kuralından bahsettim:)) sarılıp öptüm kendisini. pek bi hoşuna gitti doğrusu:)

evperisi evet hepimizin çocuğu kötülüklerden uzak kalsın. sanada hayırlı razamanlar:)

nimet

KUGUU dedi ki...

NIMETcgm masallah diyorum once Nazana. Gururlanmakta sonuna kadar haklisiniz. Artik okul yoluna da girdi ya, insallah kolayliklarla zevkle okur tum yillarini ve universite mezuniyetini de kutlarsiniz :)

nimetin.blogspot.com dedi ki...

kugucum kolaylıklarla olmasını bizde temenni ediyoruz tabi:)) teşekkür ederim iyi dileklerin için.

nimet

Gün dedi ki...

Güzel kızına başarılı bir eğitim yılı diliyorum. Bu arada annem de kızımdan oğlumdan, ayrılamam aynı apartmana 3 evim olsun dermiş beni uzaklara gönderdi :(

nimetin.blogspot.com dedi ki...

gün gurbet gelinisin yani:))
selamlar.

nimet

Günce dedi ki...

Oy oy oy oy,forma da pek yakışmış benim şirineme :)) Saçları da pek güzel olmuş :)) Vay be Nimet teyze,zaman nasıl akıp gidiyo di mi? Düşünsene bi zamanlar bana göz kulak olurken şimdi kendi kızını okula gönderiyosun :)) Benim akıllı bıdığım her şeyin üstesinden gelir,eminim ben :)) Öyle yetişti,hayata karşı tedbirli :)) Bi ömür boyu başarı hiç yalnız bırakmasın Nazancık'ı :)) Şans hep yanında olur dilerim;)) Benim yerime kocaman öp onu olur mu ? :))

renkler dedi ki...

sevgili Nimet,

Maşallah kızın son derece akıllı ve olgun bir çocuk. Bazı çocuklar böyledir işte, hayatın gerçeklerini daha çabuk anlarlar ve uyum sağlarlar. Kimisi de kocaman bir kadın veya adam olduğu halde herşeyde bir mutsuzluk arar ve gerçekleri kabullenemez.

Çalışan annelerin çocuklarına kimileri acır. Bence son derece yanlış Onlar daha kolay kendi ayakları üzerine basabiliyorlar, hayatta yaşamak için çalışmanın gererkliliğini anlayıp buna göre yaşıyorlar, daha güçlü olabiliyorlar.(tümü için geçerli değil tabi) Üstelik hep denir ya, çocuklar ile ne kadar vakit geçirdiğiniz önemli değil, neler yaptığınız, neler yaşadığınız önemli. Ben vakit buldukça oğlumla kaliteli zaman geçirmeye çalışıyorum.

Renkli günler:-)

nimetin.blogspot.com dedi ki...

günce:))) nerden nereye degilmi:)) yaşlandım:(

renkler demek senin oğlun var:) ev hanımlarının çocuklarının hayata tam hazır olduklarını düşünmüyorum bende. örneğin benim annem ev hanımıydı. saf salak büyüdük. ilkokulda toplumla tanışıp şok olduk.

nimet

yalnızlar kraliçesi dedi ki...

öğretim yılınız hayırlı uğurlu olsun..

Alican dedi ki...

yeni ogretim yılı hayırlı olsun ve gurur duyulmayacak gibimi..allah herkese bole cocuk nasip etsin:)

Alican dedi ki...

yeni ogretim yılı hayırlı olsun ve gurur duyulmayacak gibimi..allah herkese bole cocuk nasip etsin:)