05 Eylül 2006

SÜPRİZZZ......

dün akşam öyle süklüm püklüm eşofmanlarla oturmuş, saç baş dağınık şirret kadın görüntüsünde   çocukların  gelmesini bekler iken kapı çaldı. 
Kapıyı açtım, üç tane küçük insanın gülen gözleriyle , üç tane büyük insanın mutlu yüzleriyle bağırarak SÜPRİZZZZ demeleriyle şoka girecektim nerdeyse. 
Aman allahım saçım başım da dağınık.... hay allah üstüm başım... makyajımı da yıkamıştım yahu diyerek saçmaladım biraz:)
sevgili arkadaşım crescent gün boyu mail kutularını dolduracak kadar mailleşip bir ayar yaparak bu süprizi hazırlamış bana:) masadaki mamaları crescentim işten eve koşarak gelip aceleyle hazırlamış. Sonra da herşeyi toparlayıp bana getirmişler. Hayatımın ilk süpriziydi.  Teşekkürederim.


nimet

14 yorum:

Sardunya dedi ki...

Ne güzel insanın böyle dostlarının olması
Sağlıkla 35 yaşına girmesi
Daha ne olsun Nimetim

CRESCENT dedi ki...

Gözlerinde o şaşkınlığı,kalbinde o sevinci yaratabildiysek ne mutlu bize :) Herşey gönlünce olsun! :))

nimetin.blogspot.com dedi ki...

sardunya vallahi ya:) çok mahçup oldum ama.

crescent fazlasıyla yarattınız inan:) heleki sen iki küçük çocuklu, üstüne çalışan anne olarak bu kadar zahmete girdiysen alnından öpülür vallahi.

nimet

Günce dedi ki...

Hakkaten çok güzel bi sürpriz olmuş:))) Sizin bu dostluğunuza da hayranım:))) Yaratıcı insanlarsınız vesselam :))

Age35 dedi ki...

Bende 35 imi böyle bir süpriz ile bitirmek istiyorum....Mutlu yıllar..

nimetin.blogspot.com dedi ki...

günce evet bazen ben bile hayran oluyorum arkadaşlığımıza allah bozmasın:)) tak tak tak!şeytan kulağına kurşun yani o kadar:)))

age biz crescentle geliriz sana bi koşu istanbula:)))))))))

nimet

DRNEFES dedi ki...

selamlar nimet pamukk..adasın geldi hem adımız hem avatarımız birbirimize benzio..ben ööle şeylerden hiç alınmam bilio musun,aksine hoşuma gider..memnun oldumm..nice mutlu yılara..görüşmek üzere..

Annelog Atölye dedi ki...

Nefis bir sürpriz! Nice yıllara tekrar:)

nimetin.blogspot.com dedi ki...

merhaba menapoz abla:))))

annelog böyle böyle birbirimizin her anından haberdar oluyoruz değilmi:))

nimet

zeyno dedi ki...

Ne güzel de bitermiş 35 yaş, Nimet ben geçen yıl bitirdim ama hiç böyle sürprizim olmadı ühüü ühüü.. Daha nice yaşlar dilerim, tüm sevdiklerinle birlikte, sağlık ve mutluluk dolu...

sevil dedi ki...

tekrardan nice mutlu yıllara. suprizleri bende severim ne guzel.

nimetin.blogspot.com dedi ki...

peki zeyno bir yıl sonra ne hissediyor insan:))) hala acısı devam ediyor mu yoksa aldırmıyormusun:))))

teşekkür ederim sevilcim:))

nimet

gazel vakti dedi ki...

Her insanın böyle süpriz yapacak dostları olmalıdır.Ne güzel mutlu etmişler seni.Doğum günün kutlu olsun.

KUGUU dedi ki...

Nimetcgm eee hadi yenisini yaz tembellik etmeye demeye gelmistim ki bunu okudum kaca kere geldim gittim ve ben yorum bırakmamis miyim yani oldum su anda:(( Kendimi esefle kiniyorum nasil atlamis olabilirim hic de anlamadm...
Ama yine de yeni yazi yaz hadi.:))