26 Ekim 2006

ÖZÜM







Bayramda memleketimdeydim. Hiç eve gelmek istemedik ailecek. Üç kuşak bir aradaydık. Sevgili blog dostlarım, ailem, evlatlarım:) günce'nin güncesi ve alican'ın çiftliği ile bol bol blog sayfaları muhabbeti yaptık. Gizli takipçimiz Teyzem de katıldı arada bize:)
Piknikler, gezmeler, tozmalar yapıldı. Binbir çile ile verilen kilolar tatlılar, dolmalar yenilerek itina ile geri alındı.
Kapısını çalmanıza gerek olmayan çünkü anahtarı üzerinde olan anneannemlerin evine gelen gidenin sayısı belirsizdi yine tabi. Baklava ve yanında dolma servisleri, çay içermisiniz.... karnınız açmı? Allahaşkına yeyin... :) muhabbetleri.

Fazla söze gerek yok aslında neden gelmek istemediğimizi anlamak için resimlere bakmak yeter  bana göre.  

9 yorum:

Günce dedi ki...

Obaaaaa sen bneden hızlı çıktın Nimet teyze :))))) Ben de yazıyım bari hemen :P Ama tatil havasından çıkamadım ben yaaa :(

nimetin.blogspot.com dedi ki...

cık cık cık!!!! olmadı günce:))) otur sıfır:)))))))))

nimet

Alican dedi ki...

ben daha ne yazacagımı bile düşünmedm yaw:)ama öok güzel bir gündüüü;))

Age35 dedi ki...

Nimetcim insaın böyle kaçaıp sığınabileceği bir yer olması ne güzel..

nimetin.blogspot.com dedi ki...

alican:))) bize geldiğinizde ceza vereceğim size:)) fakat edizin yazdığı daha güzel olmuş. ne güzel anlatmış öyle mantar toplamayı:)

nimet

nimetin.blogspot.com dedi ki...

age öyle vallahi ya. hele de sığınak yaşadığın yere yakınsa tadından yenmez vaziyet oluyor yani:) sana çok geçmiş olsun bu arada yeniden

nimet

yalnızlar kraliçesi dedi ki...

ne güzel, adı gibi şer bir bayram geçirmişsiniz. niceleri olsun inş...

yalnızlar kraliçesi dedi ki...

şeker yazacaktım yanlış olmuş, özür..

nimetin.blogspot.com dedi ki...

ilahi yalnız kraliçe:)) düzeltmemi yaptın birde:))) teşekkür ederim. nice bayramlara olsun hepbirlikte insallah:))

nimet