12 Mayıs 2007

EROVİZYON:)


Yarışmayı seyrediyorum şu anda. Son yarışmacı da çıktı. Neticesi ne olacak merakıyla bekliyorum bakalım.

Puanlamaya geçilmeden önce bugün ne yaptığımdan bahsedeyim bari boş boş durmayalım.  
ANKAN dostlarım beni ziyarete geldi.
Pek bi memnun oldum.  
Meşhur elmalı pastamı seve seve yeniden yaptım kendilerine.
Onlarda beni kırmayıp seve seve yediler yine.
 Arada pasta börek de yapıyoruz yani !
Şu saat itibariyle Anneler Gününe resmen girmiş bulunuyoruz. Anne günüm kutlu olsun. Yavrumu bana veren Allaha şükranlarımı sunuyorum buradan.
Bu arada puanlama bitti. Uzunnnn reklam arası da bitti. Birazdan sonuçlar alınmaya başlanacak. Heyecanlandım. Eski alışkanlık kurtulamadık şu erovizyon stresinden :)
Canlı yayını burada kesiyorum:) yarın (aslında bugün) proğramım yoğun. Yolum uzun.....
nimet

10 yorum:

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Sen bunları yazarken.. ben, çocukların odasında, yerde sızmış vaziyette yatıyordum. Ancak sabah öğrenebildim sonucu..
Anneler günün kutlu olsun.:)

CRESCENT dedi ki...

Tabakların fincanların güzelmiş gerçekten, güle güle kullan :))

renkler dedi ki...

Birçok kişi gibi Erovisyonda şarkıları dinleme kısmından çok oylamayı severim... Aslında şu oylamalar da çok komik. bir çok ülkenin kime kaç oy vereceğini tahmin etmek h,ç zor değil. Böyle olunca heyecanı da olmuyor.

Unknown dedi ki...

guzel kadin seker kadin ne guzel donatmissin masani aifyet bal seker olsun :)))

Ayçiçeği dedi ki...

Sonuçları ben kaçırdım. Sonra İnternetten öğrendim. Fakat çıkanları izlemiştim. Farkında mısınız, her yıl Eurovizyona katılanlar daha bir tuhaflaşıyor. Bu sene de gayler ağırlıktaydı. Bir de lezbiyen vardı. Kesinlikle bu kişileri kınamıyorum, fakat bir yarışmada üst üste çıkmalarını garipsedim. Sonuçta çoluk çocukla izleniyor. Bir keresinde oğlum "anne bu kadın mı erkek mi?" diye sormuştu. Bu yaştaki çocuğa nasıl cevap vereceğimi bilememiştim..

nimetin.blogspot.com dedi ki...

FUNDA:)) hosgeldin be:)

nimet

nimetin.blogspot.com dedi ki...

fikriminince gülü senin vaziyette iyiymiş yalnız:)))

nimet

nimetin.blogspot.com dedi ki...

crescent esasen daha canlı renkleri varda makinem bozuk biliyorsun:)

nimet

nimetin.blogspot.com dedi ki...

e yani renkler hakikaten öyle ama alışkanlık işte ya bırakılamıyor bi türlü. illede seyretmem lazım:))

nimet

nimetin.blogspot.com dedi ki...

ooo ayçiçeği esasen kaldırılmalı bana göre de bu yarışma ama bizim için milli mücalede oldu ya ona yanarım.

nimet