18 Ağustos 2007

TATİL NOTLARI...

Geziyorum.....
Geziyorum.....
Geziyorum....
:))

ANKAN dostlarımla evcilik oynuyoruz. Hop parktayız, hop evlerdeyiz, olmadı apartmanlarının bahçesindeyiz.

Bu öyle bişeyki sanki özgürlüğü üç beş güne sığdırılmış kürek mahkumu gibi hissediyorum kendimi. Ve hatta hadi bakalım al sana üç beş gün bu günlerde ne yapacaksan yap denilmiş gibi:)

Güne erken başlayıp, geç bitiriyorum.

Bol bol kitap okuyorum, film seyrediyorum.

Yeni projeme başladım. Nü çalışıyorum..

Yarın birbirine dadanan iki dostumun nikahına gideceğim. :))) Sevgili Tuba ve Özhan namı diğer İrane ve Compe yakıştınız birbirinize.
ve davetiyelerindeki güzel şiirlerinden alınma bir paragraf ile noktalıyorum yazımı. :)

Absürt bir öykünün gülünç bir satırında hislenmiş,
Basit bi problemin , aşina bi denkleminde yanılmış,
Aşınmış bir yalnızlığın sabırsız bir anında keyiflenmiş,
Alık bir çocuğun vakitsiz bir ağıdına aldanmış,
Hesapsız bir sevdanın şefkatli kollarına düşmüş gibi...
Durup dururken DADANDIK ve EVLENMEYE karar verdik!
Nikahımıza gelirseniz durup dururken sevindirirsiniz bizi.

......

nimetim


10 yorum:

ikizannesi dedi ki...

nimet
bu "dadandik" kismina bittim ben :) tebrik ediyorum arkadaslarini..omur boyu hep dadansinlar :D

renkler dedi ki...

Valla ben de izin yaptığım günler büyük bir koşuşturma içerisinde oluyorum. Herşeyden bir parça yapmak istiyorum. Belki böylesi daha güzel. Hergün aynı şyleri yapsa sıkılır insan. Hayırlısı ile emekli olunca hep evde olacağız zaten:-)

nimet dedi ki...

waayyyy ikiz annem hoşgeldin sen yahu:))) genişş bir sırıtma yarattı bana yorumun:)))
gittim dostlarımın nikahina. heyecanlı ve bir o kadar da mutlulardı.

nimet

nimet dedi ki...

renkler seni bilmem ya benim emekliliğime 14 sene var:))) şaka gibi vallahi:)))) 14 sene sonra hala gezmeye hevesim kalirmı bilmiyorum:))

nimet

Age35 dedi ki...

Nimetcim,benimde 13 sene var emekliliğime ,dediğin gibi o zamana kadar aynı gezme enerjisini bulabiliriz umarım..

nimet dedi ki...

wayy age;) bir sene kıdemlisin benden:))) ben çalışırken sen ayaklarını uzatıp oturcan ha:))))

nimet

fikriminincegülü dedi ki...

Sıkıştırmaya çalışsan da bir bakıyorsun gün akşam olmuş. E zaten bu saat işten çıkış saatimdi oluyorsun.:(( Benim de 10 senem kaldı emekliliğe. O zaman rahat rahat ev hanımlığının tadını çıkarabiliriz inşallah.:))

CRESCENT dedi ki...

Geldim, görüşelim :)

nimet dedi ki...

fikriminincegulu en kıdemlisi sen oldun bak simdi:)) valla adli tatil bitecek diye içim yanmaya başladı. ama bu sene nazan da okula baslayacak okullarin acilisinda bir hafta izin isteyecegim verirlerse bakalim.

nimet

nimet dedi ki...

esasen acayip ozledik sizi crescentim:) ama yeni geldin camasir vs. durumlarin vardir senin:)) yoksa bugun zor durduk. bisey yapsak mi birlikte diye ama. sizin orada acilan praktikeri mi gezsek birlikte ne?


nimet