20 Ekim 2007

Dipnot... :))

Bir fotoğraf insanın sonbahar bunalımını alır götürür mü? :))))))
Gülüyorum çünkü bugün bana aynen böyle bişey oldu:)
Resmen bir fotoğraf bütün bunalımımı aldı götürdü.
Hala gülüyorum. :)
Yok öyle benim fotom yada tanıdığım birinin fotosu değil.
Yeni tanıdığım ve hayatımda ikinci kez gördüğüm birinin ergenlik fotoğrafıydı güldüğümüz:))))
Çok komikti:)))) İlahi Hicran:)) Uzunnnn zamandır ilk defa bu kadar içten güldüm ben.
Hani ergenlik dönemlerimizin sünepe hali olurya:))
Hani kaşlar kalındır.
Hani ergenlik kiloları vardır. :))
Hani bazen de felek vurdu beni duruşumuz olur. :)))
Ne bileyim ben ANKAN dostum ayşegülle krize girdik resmen foto yu görünce:)) Tepine tepine güldük. :)))
İhtiyacımız mı vardı ne bilemedim doğrusu.

Tabi birde Cuma günü okulu asmak kadar heyecan verici olan ve ayda yılda bir kere rastgelen işten kaytarma günümde Sardunyamın bana gelmesi de çok hoş oldu.
Evcilik oynamayı seviyorum ben ya. :))

Tamam sonbahar bunalımı bitti. Bünye artık kışa hazır.

Neyse ki kıştan sonra bahar var.

NİMETİM

5 yorum:

Sardunya dedi ki...

E hadi geçmiş olsun:) Darısı gelecek sonbahara:)
Fakat ben çok seviyorum pencere önünde güneş vura vura ayaklarımızı altımıza alıp çay kahve içerek sohbet etmeyi seninle

nimetin.blogspot.com dedi ki...

valla bende sardunyam:)) benim pencerinin önüne yakışıyorsun vesselam:)))

nimet

Adsız dedi ki...

Bu bunalımdaa geçerr yenileri gelir elbet , herşeyi biz kendimiz yapmıyor muyuz sanki ? Yoksa her mevsim güzel de bakmasını bilmiyoruz sanırım :( Bi hüzün bi hüzün...
Ama tepine tepine gülmeye nasıl da ihtiyacımız var . Allah daha çok güldürsün Nimet....darısı başımıza mı desem :P

nimetin.blogspot.com dedi ki...

ozii be güldüğümüz de kaldı yarıda maalesef:( şartlar bizi devamlı sabote ediyor. umarim 80 li yıllarımıza tekrar dönmeyiz.

nimet

Adsız dedi ki...

Haklısın herşey kötüye gidiyor. Lanet olsun hepsine....