03 Ekim 2007

Olmaz ki Böyle de Yapılmaz ki!!!






Yani ayşegül ağustosda çekilen resim ekimde yollanır mı?


Bağ bahçe pikniğini nasıl canım çekti şimdi bir bilsen:))


Dalından koparılmış elmaları yemeyi:))


Ayaküstü ne güzelde menü hazırlamışız:)


Yalnız en güzeli de soğan dolması olmuştu. :))
Mutluyum belli. :))

Yaz bitmeden ben yine böyle bişey yapmak istiyorum:( mız.. mız... mız....

Neyse ki bayramda K.hamam'a gidiyoruz:) Anneannemlerin misafir trafiğinden fırsat bulabilirsek Can Çiftliğine giderim bende:))

Yeni saçlarımı merak etmiştiniz ya:)) istek üzerine onun resmini de ekleyim bari:))

Masada birde tuvalet kağıdı var ama:)) çayla iyi gidiyor:))))


Nimetim

22 yorum:

ozii dedi ki...

Saçlarınız çok yakışmış , güle güle kullanın..
Ayrıca , o tuvalet kağıdı masadaki keki saklamaya çalışmış olmasın :)))))

Ev Perisi dedi ki...

Saçlar gençlerin tabiriyle yıkılıyooooooooooo;)

Biyonikkedi dedi ki...

Bacı süper olmuş beaa!
Bence o tuvalet kağıdı sana bakıp ağzının suyu akan bayganlar için konulmuş anam.
Allahtan benim masamda vardı da laptobum salya olmadı.

Bu renk sana çok yakışıyor da Nimo,hiç açık renkler denedin mi,röfle,sarı marı.Merak ettimde?

annelog dedi ki...

Çok beğendim Nimet!! İleride cesaret edip ben de yapsam mı bile dedim:) Elmalı resmine ise bayıldım, ne mutlu elma yiyorsun böyle:))
Hastalıklardan bizim evde de heryerde tuvalet kağıtları var, acil akan burunlara ancak yetişebiliyoruz.

CRESCENT dedi ki...

Sonbahar geldi ama doğru düzgün pikniğe gidemediğimizi farketttim şimdi:(
İki fotoğrafında güzel çıkmış :)

nimet dedi ki...

ozii;)) yok be orasi bir çocuk partisi:) hal böyle olunca burnum aktı durumlarına karşı peçete yetiştirememenin verdiği pratiklikle kullanılan tuvalet kağıdı.

nimet

nimet dedi ki...

ev perisi teşekkürederim yahu:))

nimet

nimet dedi ki...

biyonik tam bir sene önce sarı yaptırmıştım. 3 gün dayanabildim. aslında arkadaşlar güzel olmuş dediler ama yok ben duramadim. şimdi zaten giyimim falso birde saçlar sarı olunca olmadı:))) çok dikkat çektim gibi geldi. hemen degistirdim tekrar.

nimet

nimet dedi ki...

annelog zaten o tuvalet kağıdı da akan çocuk burnu içindi:)) bu saç kesimi moda ya şimdi.
elma yerkenki resmim çok hoş değil mi:)) nasıl da mutluyum. ama hakkaten mutluydum. en sevdiğim arkadaşlarım yanımda. çocuğum yanımda. dalından elmamı da koparmışım daha ne isterim ama dimi.

nimet

nimet dedi ki...

e crescentim:) gitmedik tabi pikniğe. Bi ahlatlıbel maceramız oldu arada o kadar:))) şuraya yazıyorum seneye bunun acisini çıkaracağız:))

nimet

ikizannesi dedi ki...

nimet..ya cok begendim ben bu fotolari..yoksa onlari ben mi cekmistim :))) evet evet ben cekmistim.. tamam biliyorum harikayım..ama asıl guzel olan bu pozları veren o muhteşem kadın..yani sen.. yine yapalım.. tuvalet kağıdını kim koydu oraya yaw :))

nimet dedi ki...

aysegül:)) sen koymuştun o tuvalet kağıdını oraya:)))) beni sabote ettin:))) olmadi sinek olup yine sabote ediyorsun:))))
evet gidelim yahu. bayramda k.hamamda bulusalim hadi:))

nimet

fikriminincegülü dedi ki...

Pek havalı olmuş saçlar. Çok yakışmış. Güle güle kullan.

Piknik özlenesi bir şey oldu artık. Üşümeler başladı malum.

Tuvalet kağıdı mekana ayrı bir renk katmış. Orijinal bir fikir.:)

nimet dedi ki...

fikriminince gülü:)) ee çocuklu olunca tuvalet kağıdı artık bir aksesuar oluyor hayatımızda biliyormusun:)))
ama piknik işini bayramda yapacağim inşallah yağmur yağış fazla olmazsa.

nimet

civciv dedi ki...

hakikaten b�ylde yap�lmazki ben su anda gece okumaya f�rsat buldum karn�mda ca�km�t� bu sasate kan�ma girmeyin yavvv
sacla �ok g�zel olmu� benimde �yleydi her y�ne giden bir sac modeli g�le g�le kullan�n

kurunane dedi ki...

ben onu bunu bilmem. insan güzel olunca ne yaparsa yapsın, yakışır arkadaşım. bak yan taraftaki fotoğraflarına hepsinde de çok güzel görünüyorsun

nimet dedi ki...

civciv teşekkürederim. evet bi ara yine modaydi degilmi bu sac.:)) sana da yakismistir eminim:))

nimet

nimet dedi ki...

kurunane:) akşam akşam havaya soktun ha beni:))) heleki şimdi tam süklüm püklüm oturup kendimi şirret ev kadını rolümde hissederken:))))

nimet

Age35 dedi ki...

Süper deyim ben yani hatta bomba da diyebiliriz..=)

nimet dedi ki...

ay saol agecim:))

nimet

yalnızlar kraliçesi dedi ki...

çok hoş bir bayansın, fiziğin yüzün çok güzel, için de öyledir belli ki, yüz kalbin aynasıymış..

nimet dedi ki...

yalnizlar kraliçesi:))) ne güzel söylemişin:))) teşekkürederim.

nimet