23 Aralık 2007

SON...

Güzel 2007 min son yazısı olacak muhtemelen.
Bayramımızın birinci gününde yine K.hamamdaydık. Maaile toplaştık.
Evde 3 adet kurban olunca olay mahallinden hemen uzaklaştım ve hatta koşa koşa Ankaraya geri döndüm. :)
İlk gün akşam ikizannem telefon etti "hadi bize bayramlaşmaya gelin" dedi.
Hiç böyle bayram ziyareti olur mu demeyin oluyor işte görüldüğü gibi.
Böylece Ankaradaki bayramımız gerçekleştirdiğimiz tek ziyaretle sona erdi.
Bu bayramın en güzel olayı Babamın Nazana yazmış olduğu mektup oldu.
Nazan Dedesinin mutluluğunun ekiymiş.
:)

Tablolarım dedim durdum ya size; işte bunlardı...




Seneye görüşürüz...



NİMET

16 yorum:

özii dedi ki...

Çok başarılılar ..
Ellerine sağlıkk....
Mutlu yıllar dilerimmm

nimetin.blogspot.com dedi ki...

sana da mutlu yillar ozii:)

nimet

CRESCENT dedi ki...

Rtük nerede rtüüük :)))

Annelog Atölye dedi ki...

Çok beğendim Nimet! Hem harika fikir, hem de çok güzel yapmışsın!
Tebrikler!!

nimetin.blogspot.com dedi ki...

crescent rtük ün son değişen kanuna göre artık kapatma yok esefle kınama var:)) he he
bak kizdırma örtüyü de açarım:))

nimet

nimetin.blogspot.com dedi ki...

annelogum hoşgeldin:) teşekkür ederim. fikirler öyle zart diye çıkıyor valla:)) yapması da bi zevkli ki :) sizde begenince değme keyfime :)

nimet

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Hiiii yanlış bloga mı geldim ben. Ne ayııp.:))) Canlı model kullanıldı mı? Kullanıldıysa kimdi?:))

Çok güzeller eline sağlık. Şimdiden mutlu yıllar..

nimetin.blogspot.com dedi ki...

yok canlı model kullanmadim fikriminince gülü:))) nerdeeee:))))
uyduruk. genelde yaparken yapım aşamasında resmini çekiyorum. eleştirisine ihtiyaç duyduğum bir kaç arkadaşıma gösteriyorum. hep birlikte eksik olan yerlerini veya olmamış yerlerini eleştiriyoruz sonra onların dediklerine göre değiştiriyorum. bunlardan biri de crescent mesela:)) o şekilde.

nimet

Dikkat! biyo var ! dedi ki...

Tüüüüüüüüüü
O gırmızı örtüyü bacaklara indirip kabak gibi kıçı çıkartacağına çekeydin üstüne .Nerde yaşıyoruz kardeşim yaaa!Bu ne kepazeliktir allaaaam allaaam!

Ama yavru güselmişde be!Töbe töbe!Dur bidaa bakiiim,ohhh hem önden hem arkadan iyi poz

Biyo
HemManyakHemMikropOlan
İyi yıllar Nimo

nimetin.blogspot.com dedi ki...

sana da mutlu yillar biyo:))
ama bak bu iki resmi yargi mensupları sergisine çıkartabilirim ona göre:)) asıl o zaman olay olur herhalde:) cunku bu gune kadar hiç bu tarz tablo olmamıştı:))

nimet

ev perisi;) dedi ki...

Birlikte huzur iklimlerine kanat çıpmak dileğiyle...
Muhabbetli yıllar;)

KUGUU dedi ki...

NIMETcgm harika bir 2008 diliyorum...
Tablolarin inanilmaz tek kelimeyle ABOOOOOOOOOOOOV :))

yalnızlar kraliçesi dedi ki...

öncelikle yeni yılını kutluyorum, 2008 den beklentilerinin gerçekleşmesini diliyorum.

tabloların çok güzel, ellerine sağlık..aman sergi filan açayım deme, eserlerini bıçaklayıverir meçzubun biri:(( Dün bi gazetede okumuştum, nü resmi bıçaklamışlar da..

nimetin.blogspot.com dedi ki...

evperisi senin de yeni yilin kutlu olsun:)

nimet

nimetin.blogspot.com dedi ki...

kuguu hosgeldin yeni yil sana uğur getirsin.

nimet

nimetin.blogspot.com dedi ki...

yalnızlar kraliçesi ne diyosun ya ben görmedim bak bu haberi. daha doğrusu göremem çünkü gazete okumuyorum. vay canına ya:(

nimet