10 Haziran 2008

Erkenden,,,,


İlk önce Arkadaşlarımıza haftalar öncesinden haber vererek randevu defterlerinde yerimizi aldık. :)
Amaç Temmuz doğumlu Nazanıma okullar kapanmadan doğum günü partisi düzenlemekti.
Mekan, palyaço, pastalar, yaşpasta, davetiyeler....
Aman Nazanım hayal kırıklığına uğramasın endişesiyle ince ince ayarlar yaptım.
Mangal yapan statüs memurusların arasından sıyrılıp kiraladığımız masaların yanında konuşlandık. :)
İkizannem "masaları ormanın içine taşıyalım mı" dedi.
Süper fikirdi!
Taşıdık, örtülerini örttük. Balonlarla çam ağaçlarını süsledik.
Başka bir masada açık büfelerimizi hazırladık.
Bu arada yardımlarından dolayı ikizanneme de çok teşekkür ederim:)
Palyaçomuz Sinan Amca da geldi. :)))
Sonra davetliler geldi. Partimiz şenlendi. :)
Güzel oldu.
Crescentim de gelmişti. Elbette her doğum günümüzde baş konuğumuzdur ama bu sefer bi başka kıymetliydi. Çünkü annesi hastanede yatıyordu. Kayınvalidesini ertesi gün çok çok önemli bir ameliyata girmesi için o gün hastaneye yatırmaları gerekiyordu. Ama yine de iki arada bi derede partimize katıldı. Başından sonuna kadar durdu. :)
Netice itibariyle Nazanımın ilk doğumgünü partisiydi. Hiç doğum günü partisi olmayan Annesi için çok önemliydi. Umarım hatırlar.
Nimet

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Ben Nazanın gurur duyduğu annesinin arkadaşı olduğum için çok mutluyum. Nice güzel yaşlara...Gönülden. En derinden.

denizzeynep dedi ki...

nimetim.. nefis bir partiydi.. iyi ki gelmisiz.. nefis yemekler vardi..pasta..palyaco..susler her sey senin zevkine uygundu.. bundan sonra her yil yapalim..mutlaka yapalim.. nice yillara canim nazlan'im :))

özii dedi ki...

Erken erken bile olsa Nazan'cığa mutlu yıllar dilerim .
Görülen o ki , oldukça keyifli bir partiymiş, kıskandım valla....:)))
Crescent 'e de geçmiş olsun dileklerimi gönderiyorum.

Dikkat! biyo var ! dedi ki...

Nice yıllara Nazanına Nimetim.

Partiler iyidir,güzeldir,hoştur.Çocukluğunu güzel ve iyi hatırlaması için yapılması gereklidir:)

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Ah Nimet ah! Benim de hiç doğumgünüsü partim olmadı. Bizim hiç işimiz olmadı öyle partilerle. Ama mutluyduk değil mi?:)

Nazancığa nice nice yaşlar dilerim. Sağlıkla, mutlulukla, güzellikle geçecek, parti tadında bir ömrü olur inşallah.:)

Sevgiyle...

nimetin.blogspot.com dedi ki...

TESEKKUREDERİM ARKADASLARİM:)

sizi seviyorum ben ya:))

nimet