07 Kasım 2008

Obama...:)

Bu aralar sinirliyim biraz ve hatta üzerimde alışılmadık bir sinir var.
Olur olmadık şeylere ağlayasım geliyor.

Son olarak Avrupa Yakasında Ata Demirer'in söylediği şarkıya içlenip ağlayınca, "noluyo lan" dedim. !!!

Ohaa.. Avrupa Yakasında ağlanır mı be:)

Troid ayarlarım mı bozuldu?
Bunalımlı havanın yarattığı nemlerin yağmura dönüşü müdür?

Doktora gittim. Troid testlerimi yaptırdım.
Bu arada ben deniz kronik troid hastasıyım. Bu detayı bunca senedir vermemişmiydim.
 Ayıp etmişim:)

Gavur gibiymişim.  Bişeyim yokmuş.  İlacını iç yoluna devam et dedi :)

Böylelikle diğer seçenek boşta kaldı. Kendimle fazla başbaşa kaldım sanırım diyerek bugün resim yapma aşkım geldi. Yarın yeni tabloma başlayacağım.


Ama yine de bişey yapmalıyım diyerek evde dolanırken gözüm narlarıma takıldı.

Zahmetli meyve:)

Bu arada başlığımın konumla uzaktan yakından ilgisi yok. Böyle bi bağlantı gelecek Obama hakkında bişey yazacağım zannediyorsanız hiç beklemeyin. Buraya kadar boşuna okudunuz:)

Nimet



5 yorum:

Sardunya dedi ki...

Ben 25 mg artırdım ilacı. Cennette gibiyim. Resime başladıysan görüşmek lazım. Bence.

nimetim... dedi ki...

:) sardunyam:)) evet kesinlikle görüşmen lazım:))
bi tanemsin:)

nimet

buhsem dedi ki...

estetik, estetik, burun estetiği, estetik, estetik, estetik, estetik, estetik, estetik, estetik, estetik, estetik, estetik, estetik, estetik, estetik, estetik, estetik, estetik, estetik, estetik, estetik, estetik, estetik, estetik, meme estetiği, plastik cerrahi, estetik cerrahi

efevenaz dedi ki...

Nimet hanımcım:)
geçmiş olsun... narı zahmetli meyve diye düşünme.

şöyleki;

nar'ı yanlamasına ikiye böl.
avucunun içine taneli yerini koy.
altına bir kap.
tahta bir kaşıkla narın sırtına vurdukça pıtır pıtır döküldüğünü göreceksin 2 dakka bile sürmez hemde bir yerler batmaz:))

nimetim... dedi ki...

Efe ve Nazcim:))
şimdi edize de okudum senin yorumunu:)) daha önceleri nerelerdeydin:))
saolasin. deneyecegim bak bunu.

nimet