03 Kasım 2008

SANSÜR...:))


Hani bi ara blog sayfaları yasaklandı.
Ben o ara benim sayfamında yasaklandığını CNN de son dakka haberi olarak gördüm!!!
Telefonlarım kilitlendi filan neler neler oldu.

Neyse ki araya bikaç ülke lideri girince açtılar.
Hal böyle olunca, bu hafta sonu gizli belgelerimi imha ettim. Belki yine kapatılırım blogumu basıp arama filan yaparlar neme lazım!!!!
Nimet

4 yorum:

özii dedi ki...

Ben anlaşmıştım zaten sen olduğunu...
Buralara gelmeyişinden bi işler peşinde olduğun belliydi.
Özlettin yaa nerdesin hakkaten :))

nimetim... dedi ki...

oziii:)) obamanın seçim kampanyasında çalışıyordum:)) he he:))))

nimet

sevil dedi ki...

nimetim napıyorsun özlemişim seni hic girmediğim bloğuma girdim ama bisey yazmadım yine;)

nimetim... dedi ki...

vayy yorgun annem;))) ama özledik seni ya:)) biz iyiyiz gordugun gibi:) bidi bidi hale konuşuyoruz:))

nimet