14 Ocak 2009

Varsın böyle geçsin ömrüm..

Haber.. Haber...

Hayat ekşın!!

Bu ara haberleri kaçırmıyorum:)) Üstelik TRT 2!!!

TRT 2 bu kadar başarılıysa, TRT 1 de kimbilir neler neler anlatılıyordur.

Kaybolan terliklerimin haberini TRT de yayınlayacaklar birgün biliyorum:)) Ben aramadan onlar yerini söyleyecek zaten. Sonra, hiç çamurlanmamış, yıpranmamış, fabrikasından çıktığı gibi gıcır gıcır bulacağım kendisini.

Uyduruk gündemimize o kadar daldık ki rahmetli olan 7 gencimize başsağlığı bile dilemeyen büyüklerimiz! hiç irdelenmedi.


FLAŞ FLAŞ...TRT 2'den SON DAKİKA HABERİ...

Bilmem nerenin başında bulunan bilmem kimin, beyninin bilmem neresindeki sol alt lopunda yapılan kazı çalışmasında rahmetli olan 7 gencimiz için;
"Eğlenilir mi canım kız erkek bir arada, üstelik aynı evde!! Tüü size namahrem!! içmiştir de şimdi bunlar! ne başsağlığı dileyecegim canım bunlara zaten de oy çıkmazdı." dediği tespit edildi...


Herkesin bildiği haberleri Uğur Dündar'dan dinliyorum.
Benim gündemim Gazze deki çocuklar. !

Oturduğumuz yerden film gibi seyrediyoruz. Bari çocukların ülkeden uzaklaştırılmasına izin verilseydi. Hitler bile yahudiler için bu kadarını yapmıştı.!!

Şahsen gazzeli bir çocuğu sahiplenmeyi isterdim.
Konuşan büyüklerimizden böyle bir atraksiyon bekliyorum.
Bu uygulama akıllarına gelirse, ben talibim.
Bir değil iki çocuğa bakabilirim.
Bir tane de bende var üç tane:)))

Her eve üç çocuk:))





Nimet
Gündemin kendisi



5 yorum:

Unknown dedi ki...

güzel fikir Nimetim bir tane de ben alabilirim...

Adsız dedi ki...

Bence anneleri ile birlikte almalıyız. Savaşın travmasına bir de annesizlik travmasını eklemeyelim. Her aile bir aileyi alabilse keşke.

KUGUU dedi ki...

b.belediyeciliginde saltanatason.org mu ne onu anlatan oyle bir ek cikti bugun gazetenin icinden, rastladinmi? hani o bassagligi dilemeyen...:(

Adsız dedi ki...

Nimetcim cok guzel yazmissin,imzami atiyorum ben de!

Gozde

denizzeynep dedi ki...

ben de varim.. ayrica konusan buyuklerimizin ivedilikle susturulmasini istiyorum..