25 Mart 2009

Yüklük:))

Her sene bu vakitler "yazlık neyim vardı" diye düşünürüm:))

Hani raporluydum evdeydim ya, yatıp dinlendiğimi düşünmediniz değil mi? :))
Sürekli kendime yapacak bi iş yaratıp, sağı solu kurcaladım durdum.
En sonunda gözüm yazlık hurçlara takıldı:))

Fakat cıvıl cıvıl elbiselerimi gorunce içim açıldı yahu:))
Yaz gelsin artık!

Bu arada ciğerlerime inen enfeksiyon başlangıcım dizginlendi. Eski formuma kavuştum diye düşünüyorum.

Bu günlerde televizyon seyretmiyorum, gündem de takip etmiyorum. Midemi bulandırıyor. Sinirleniyorum.

Ama yine de yaz gelsin:))
Ayşegülüm ve handem:) biz yine kadınlar matinesindeki havuz seanslarımıza gidelim. :) Şu anda beni hayata bağlayan en kuvvetli düşünce bu:))

Nimet

11 yorum:

funda dedi ki...

hadi geçmiş olsun Nimetim eski formunda kal hep sen sağlıkla :)

Ayşegül AYGÜN dedi ki...

nimetim.. senin kışlıkların da yazlık gibiydi..yorulmasaydın ;) havuz kısmına gelince gidelim valla yaaa...ohhhhhh :))

sardunya dedi ki...

aa hasta mıydın sen?

çok koptum toplumdan çok:)))

büyük geçmişler olsun da cidden senin yok ki yazlık kışlık ayrımın. Kumaş farkı herhal:)))

nimetim... dedi ki...

fundam ya:)) bağ bahçe buluşmalarına bi başlasaydık:)))

nimet

nimetim... dedi ki...

aysegülüm işte yazlıklarda kışlıkların biraz daha olmayanı:)) he he:)))

nimet

nimetim... dedi ki...

sardunyam saolasin:) biraz ciğerlerimi üşütmüştüm.
ama toplumdan kopma kısmına katılmıyorum. Bu senin kışlık formatın:)) Yaz gelsin hele bi:))

yazlık kıyafetlerinde hakkaten kumaş farkı var. keten filan olmasalar simdiden giyeceğim vallahi:))

nimet

özii dedi ki...

Nimetim hem hastayım diyorsun hemde kendine iş üretiyorsun , acık tembellik yapsana yaw...
Geçmiş olsun iyileşmene sevindim

yalnızlar kraliçesi dedi ki...

canım yaa çok geçmiş olsun. aman dikkat et kendine...

yalnızlar kraliçesi dedi ki...

nimet, hani bir yakının vardı beld bşk adayı, sonucu ne oldu? mekakımı bağışla ltf..

nimetim... dedi ki...

yalnizlar kraliçem k.hamamdan chp belediye baskan adayiydi. seçilemedi. k.hamamda mhp aldi. kendisine encumen azasi bile bulamadi ki:))) aman abi çoluğumuz çocugumuz var biz olmayalim demişler:)))

nimet

yalnızlar kraliçesi dedi ki...

hayret, nasıl bir toplum olduk böyle biz...