15 Ekim 2009

Geçenlerde...

Şimdi;
Ayda bir belirlenen herhangi bir cumartesi günü ANKAN dostlarımızla kahvaltı günü yapıyoruz.
50 TL cik. Herkes gelirken bir çeşit bişey yapıyor ki ev sahibine eziyet olmasın.
Ben deniz ilk günümüz münasebetiyle oturdum hashaslı acma börek yaptım. Benim açımdan çok güzel bi maceraydı:)))
Açtığım hamurlar yamuk yumuk o kadar komik oldu ki :))
Aslında börekti çörek diye de kandırdım. Tipsiz di ama lezzetliydi:))))
Niye anlattım bunu?
Bilmiyorum. :))

Ondan sonra;

İşyerinde kadrom değişti. Ben, ben değilim artık.
Bir ben vardır benden içeri konumundan çıkıp sadece ben varım konumuna yerleştim. :))
Kendi tercihimdi!!
Hayırlısı bakalım.

Bu aralar;

Herşeyi boşveresim var.
Önüme kim çıksa bi kalemde sileceğim, hiç insanlara acıyasım yok.
İçimin isyanı var neden bilmiyorum. Gerçekten bilmiyorum.
Bu anlamda ciddi ciddi troid ayarlarımın bozulduğunu düşünüyorum. :))

Sevgili ayşegülüm ve ANKAN dostum didemim birazcık otohipnoz ve eft öğrettiler. :))
kendimi seviyorum, onaylıyorum, kabul ediyorum diyerek tak tak ele vurma, sonra kafaya vurma, arada gögüsleri ovalama var:))
Bu hafta denedim işe yarar mı acaba diye, inanmadığımdan mı ki ayşegülüm hiç işe yaramadı:)) Hatta daha da sinirlerim bozuldu:)) Napıyorum ben yaa diyerek güldüm kendime:)))

İşte öyle.
Kötü bir hafta geçiriyorum. Yine de hayırlısı bakalım eminim herşey daha güzel olacak.

nimet

6 yorum:

Unknown dedi ki...

Nimetim sen bi karar verirsen bilki o verdiğin karar herzamanki gibi doğru olanıdır...çok güzel işler yapıyorsun...çehresi değişti senden sonra işyerimizin...aaa ben emekli olmuştum değilmi::)) daha çok işler yapacaksın eminim...o potansiyel hatta daha fazlası var sende....bunu sende biliyorsun kendinin farkındasın... eee bazen daral geliyor insanın üstüne...sanırım seninde daral zamanın...ben seni tanıyorum çabuk geçer...mektup gibi oldu ama şunuda yazmam gerek...çok özlemişim seni...bugün çok güzel vakit geçirdim seninle....küçük kız çocuğu gibiydin...saçlarını okşamak dağıtmak geldi içimden ama kıyamadım bozmaya::))öptüm seni kız...byyyy

nimetin.blogspot.com dedi ki...

gulistan hanımım;) bende seni gördüğüme çok sevindim;) iptal olmasa yarın da göreceğim icin yine seviniyorum;))

NİMET

yalnızlar kraliçesi dedi ki...

yeni görevinde başarılarrr...

denizzeynep dedi ki...

nimetcim.. canım arkadaşım.. güzel ahretliğim..
börekler pardon çörekler enfesdi..
yeni işin hayırlı olsun..sen ne karar verdiysen eminim en doğrusudur..
eft filan sana gereksiz.. doğal lustralsin sen :)
bu arada yazman gereken yeni bir mevzu var.. yoksa sır mı kalacak :)

nimetin.blogspot.com dedi ki...

aysegulum bir ust yazimda kucucuk citlattim dovmeden:) gosterilmezki anacim:))

nimet

nimetin.blogspot.com dedi ki...

saolasin kreliçem:)

nimet