23 Ağustos 2010

Offff.... Anammm.....:))))

Bi fıtığım eksikti o da oldu bismillah;)))

Esasen nazara inanmıyorum ama etrafımda kim varsa eksiksiz çok nazara geliyorsun dedikçe bende; "kesin bende nazar var" demeye başladım;))))

Tatilden yeni dönmüşsün, hafif bronzluk;) giyinmişsin kuşanmışsın, süs, püs gırla gitmiş böyle olur bu işler edasıyla dolaşırken bi ıslak zemine bakar vallahi;)))
Çık odandan bas ıslak zemine iki ayağın birden kurtulsun, hopp düş kalça üstü iki seksen!!!!!
Üstüne ev temizle, yetmedi iki hafta benim ağrılarım var ama nedir ki diyerek işe git!!! son nokta kokteyl düğün neticesinde 5 saat ayakta kal!!! yetmedi aynı akşam ordan oraya iki düğünü birden idare et!!!ondan sonrası karanlık vallahi;)))

Aman doktor bu nedir diye gezdim dolaştım. Çok pis bi yerde çekeceksin evladım hadi güle güle deyip yolladılar;)))

Yatmak ne zormuş !! Allah dermansız dert vermesin yatan hastalara sağlık versin hepsi ayaklansınlar inşallah.

Bu arada hasta yatağımdan çok güzel telefonlar aldım;))

Beni arayıp soran ne çok arkadaşım oldu:)
Yine hasta yatağımdayken üniversite sınavı açıklandı.
Açıklanmasından bir dakika sonra Nusret kardeşim aradı ilk tebrikimi aldım;)))
Sonra en sevgili dostum tebrik etti;))))
Işılım, Sevcanım, Ankan dostlarım hepiniz sağolasınız;))))

Yani kazanmak istediğim, İletişim Fakültesi Gazetecilik bölümünü gözünden yakaladım .

Nasıl gideceğim nolacak kısmını hiç düşünmüyorum şu aşamada:))) Ben istediğimi yaptım ya onun zevki bile yetiyor beh:)))

Nimet
Gayet Öğrenci

2 yorum:

yalnızlar kraliçesi dedi ki...

aman da aman... üniversiteli olmuş nimetim.. helal olsun sana, çook tbr ederim..

geçmiş olsun..

Nimetim dedi ki...

tesekkurederim kralicem;)) insallah okuyabilirim de;)))

nimet