24 Eylül 2010

Kahve:))

Son numaram
Kahve Falı
:)
Sevcanımla birlikte üniversite sınavını kazanıp öğlen tatillerinde test çözme faaliyetimiz sonlanınca haliyle bi boşluğa düştük :))

(Bu arada Sevcan işyerimden arkadaşım o da hep istediği Edebiyat bölümünü kazandı. )

Önceleri kahve içip "bakalım sınavı kazanacakmıyız" diye uyduruk uyduruk fal bakarak acayip eğlendik.

Sonraları olaya daha bilimsel yaklaşıp "yahu bunun kitabı vardı ben gördüm dur alalım" kısmına terfi ettik:))
Kitabını aldıktan sonra "burda kaplumbağaya benzer bişey var bak bakalım neymiş Sevcan" kısmına geçtik.
Şimdilerde "ay senin için sıkılmış şekerim, bak burda şunu gördüm yakın zamanda şu olacak"
gibi kehanetlerde bulunabiliyoruz:)))))))

Fakat bir müddet sonra konuşma şekli enterasan bir şekilde değişiyor. Ciddiyim gülmeyin. :))) Kahve fincanını açıyorsunuz..... "Amann amannnn.... kısmetlerin taştı kızz....!!!! " diyorsun mesela ....

Halbuki "kız" diye hitap şeklini hiç sevmem. Ay şekerim lafından nefret ederim. :))) Ama bu fincanın sihri. Bi anda böyle bir insan oluyorsun:))))

Ondan Sonra....

Tarot Falı kısmına geçtik.
O biraz daha bilimsel bir yaklaşım.

Ezberleyeceğin bir sürü kart var. Daha oyalayıcı.
Espirisi şu; karşındaki insanı etkileyecek kadar uyduruk mevzu yaratabiliyorsun.
"Hımmmm senin geçmişinde şu var, şu korkuların olmuş, gelecekte şu olacak dikkatli ol" vs.. vs.....:))
Ama kahve falındaki gibi dejenere bir konuşma tarzı yaşamıyorsun:)) Mistik güçlerin etkisinden sanırım ağırlık geliyor insana:)

Nimet
The Falcı

3 yorum:

cenebaz dedi ki...

İyi ki kahveden Tarota geçmişsin. Ya baklaya geçeydin:)) Atasın bi beşlik süüleyeyim sana halcağzını diye dolaşmak da var:))

nimetin.blogspot.com dedi ki...

cenebazim nasıl bişey bu bakla falı:)))))
bak söylemeyin bana böyle şeyler:))))))

nimet

özii dedi ki...

okudum ve sadece derin bir "offffff " çektim kimin ne olduğunu bilmek çok öenmli ben bizzat şahşıma yapılan sözlü saldırılardan neler çektim.
neymiş fen öğretmenleri ve sosyal bilgiler öğretmenleri palavracıymış neymiş dünya düzmüş , neymiş o günah bu günahmş

off off okumuş cahillik çok kötü bir şey be Nimetim ....