26 Eylül 2011

ORKİDEM

Benim çiçeğim olma talihsizliği yaşayan zavallı orkidem...
Gözünün içine bakıyorum, besin takviyeleri alıyorum, toprağını, saksısını değiştiriyorum, yapma orkide çiçeklerini yanına koyup özendiriyorum ama buna rağmen yüzünü güldüremedim.
Canlı çiçekler beni sevmiyor!!
 
Esas mevzu bu değil aslında. Esas mevzu benim ne zaman orkide çiçeği açacağım..! :)
Simdi;
Orkidem için besin takviyesi aldım. Pembe bir sıvı. Bu sıvıdan bir kapak bir litre suya eklenip orkideni sulayacakmışsın.
Tamam..
Bir litre suyun içine biraz döktüm o sıvıdan ara ara suluyordum. Geçenlerde farkettim orkide ek besinim (muhtemelen gübredir) benim içme sularımın arasına karışmış ve ben onu da içmişim!!!
Hala ölmedim ve ne zaman çiçek açağımı merak ediyorum.! :))
 
Neticede orkidem hala çiçeksiz, biraz küskün....

--
nimet

Hiç yorum yok: