23 Şubat 2012

Biber Gazı!!

Yine bir sarsaklık yaptım.
Arkadaşlarımı zehirledim. !!
Hani artık neredeyse marketlere kadar düşen biber gazları var ya;  işte onlardan uzun zaman önce  almıştım öylece masamın üzerinde duruyordu.
Birden gözüme takıldı "acaba bu çalışıyor mudur aldım ama" dur şunu bir deneyim dedim.
Odamın camını açtım dışarıya doğru sadece bir kere pıstlattım.  Hemen de camı kapattım. Nerden bileyim ben bu kadar etkili olduğunu!!
Yan odamdan gelen öksürük seslerine bakılırsa Sultan Abla astım krizine girmek üzere!!
 Hiç kimsenin camı açık değil ama bulunduğum katta bir öksürük problemi var.
Peki Kızılay'da gün aşırı sıkılan biber gazları neticesinde orada bulunan, çalışan halk ne yapıyor.
Madem bu kadar etkili disiplin cezasını kaldırdım, artık biber gazı sıkacağım! Daha etkili sanki:)
Şaka bir yana hala bir "pıst" ın bu kadar etkili olması şaşkınlığı içerisindeyim.
Sarsak Nimet

Hiç yorum yok: