15 Mayıs 2012

Şaziye de kaçtı Osmana...


Şaziye de kaçtı Osmana
Dar geldi sana Ankara... :)))
Hiç duymadığım Ankara havalarını öğrendim:)) 40 kişilik otobüste 40 kişinin birden bağıra bağıra bu şarkıyı söyleyerek oynamasını seyrettim:)) Giderken sabaha kadar hiç uyumadım, dönerken bitkinlikten konuşacak halim kalmadı.
Kızlar dura dura hiç olur.
Oğlan dura dura koç olur...:)))
Okul gezisine gittim tabi ki:) Elbette yeni üniversite arkadaşlarımla beraber ege kıyılarında dolaşa dolaşa gezdik, tozduk, yedik, içtik, eğlendik, denize bile girdik... :))
Pazartesi günü otobüsten indim okul hayatımdan işyeri hayatıma döndüm. Akşam eve gittim ev hayatıma kaldığım yerden devam ettim. Ertesi gün arkadaşımla buluştum sosyal hayatıma devam ettim...
Çok karmaşık.
Ama mutluyum. :))
Hala Nimet

1 yorum:

Adsız dedi ki...

en genç sizsiniz valla...