27 Mayıs 2013

İlle de Romantik Komedi

Toz pembe filmlerin içinde boğulmayalım diye araya bir iki gündem  ekledim.
 Kendinize geldiniz mi?
:)
İyi.
Sizi bilmem ama ben pembe panjurlu  filmlere geri dönüyorum.


Filmin Adı: Aşkın 500 Günü
Değişik bir film. Aşkı sondan başa anlatıyor. Fotoğraftaki gencin 500 günde sevgili ile yaşadıkları geriye dönüşlerle anlatılmaya çalışılmış. Ben klasik aşk filmlerinden hoşlandığım için bana pek cazip gelmedi ama değişiklik isteyenler için izlenebilir.



Filmin Adı: Gelin Benim Olacak
Ortada görmüş olduğunuz yakışıklı adam en yakın kız arkadaşının evleneceğini öğrenince ona aşık olduğunu anlar. Tabi bunun sonucunda yine klasik bir film konusu olan arkadaşını evlenmekten vazgeçirme ve düğünü önleme çabalarını anlatıyor. Canınızın sıkıldığı bir gün seyredebileceğiniz sıradan bir romantik komedi filmi. Ama kötü değil. Dediğim gibi eğlence istediğinizde isteğinizi karşılayabilir.



Filmin Adı: Sen Uyurken
Seyredilebilir romantik komedilerden birisi. Sandra Bullock oynuyor. Sandra metroda gişe  işçisidir. Her gün metroya binen bir adama platonik aşıktır.  Bir gün o adam kendisini soymak isteyenlerce rayların altına itilir. Sandra onu trenin altında kalmaktan kurtarır ve olaylar böyle gelişir. Daha fazla detay vermeyeyim gerisini siz izleyin. Ben bir kaç kere izledim.



Filmin Adı: Harry ile Sally  tanışınca
Yine bir Mag Rayn filmi. Konusu güzel bir film. Daha sonra buna benzer filmler çekildi ama bu film seyredilebilir güzel bir film olmuş. Sadece  keşke partneri o adam olmasaymış diyorum. Adam Mag'e göre biraz sıradan olmuş. Mag Rayn'ın kadınlar orgazm taklidi yapabilir diyerek bir lokantada bunu yapması filmi hatırlanabilir yapıyor. :) Ben bir kaç kere izledim. İzlenmeye değer tavsiye ederim.


Nimet





 

Hiç yorum yok: