03 Mayıs 2013

Romantik Komedi

Geçenlerde uğrak yerim  D&R da  DVD ve  CD lerin arasında dolaşırken iki genç film seçmeye çalışıyordu.
-Şu nasıldır acaba?
-Bu sıkıcıya benziyor.
-Sonu kötü bitiyorsa almayalım.

İçimden sürekli cevap verdim.
-Hayır o çok sıkıcı bir film
-Aslında çok güzel bir romantik komedi hiç sıkılmazsınız tavsiye mi etsem acaba?
-Sıradan bir romantik komedi sonu kötü bitmiyor.
 
 D&R romantik komedi standında bulunan filmlerin iki katı kadar orijinal dvd ve cd arşivine sahibim.
Romantik komedi sever arkadaşlarım ola ki gününüz kötü geçti yada keyfiniz yerinde yada kurgu bir hikayenin içinde yaşamak istediniz.
Tavsiye ederim:
 
Filmin Adı: Sabrina
Hani televizyonda uzun uzun "bir aşk masalı" (ismini yanlış da yazıyor olabilirim) diye bir dizi seyrettiniz. İşte o dizi, bu filmden uyarlanmıştır . Dizi kaç yıl sürdü bilmiyorum ama filmi 1,5 saat. Şiddetle tavsiye ederim.
 
 
 
 
 
Filmin Adı:Cazibe Kanunları
İki avukatın eğlenceli, çekişmeli aşk hikayesi. Yüz bin kere seyrettim. Şimdi koysanız DVD ye yine seyrederim ve şiddetle tavsiye ederim.
 
 
 
 
 
 
 
Filmin Adı:Terminal
Aslında tam olarak romantik komedi sayılmaz ama Tom Hanks harikası muhteşem bir film. Cd nin bozulma ihtimaline karşılık yedeğini aldım o derece şahane benden söylemesi.
 
 
 

 
 Filmin Adı: Aşk gibi bir şey
 
Bu filmin konusu ve zaman örgüsü gibi filmler var. Ama bu filmde kız da güzel delikanlı da güzel:)  tavsiye ederim.
 
 
 
 
 
 şimdilik bu kadar yeter. Bunları seyret yada seyredin yeniden gelin. Başka tavsiyelerim de olacak.


Nimet
Bunca film seyretmesine rağmen romantizm özürlü

2 yorum:

Asortik Krep dedi ki...

Romantik film deyince ilk aklıma gelen hayalet(ghost)oluyor nedense..Belki de şarkısındandır :))

Nimetim dedi ki...

Benim ilk aklıma gelen You have got mail :)) ahh ahh asortikciğim:))

nimet