24 Mayıs 2018

UBER

Geçenlerde Prag'daydım. ( gitmeden duramıyorum yaw :)  ! )

Dur şimdi konu o değil.  Yolculuktan önce "uber" uygulamasını indirip öyle gittim. İlk defa yurt dışında kullandım. Muhteşem bişeymiş ya. Gerçekten de öyle. Büyük konfor.  O kadar memnun kaldım ki Prag'ın güzelliğini gölgeledi. Dil bilmenize gerek yok. Para alışverişi yok. Konuşma yok.  Hangi arabanın geleceği, lokasyonu, kaç dakikada yanında olacağı, markası, kullananın kim olduğu,  hepsini veriyor sana. Sen sadece plaka numarasına bakarak gelecek olan amcayı bekliyorsun o kadar.

-Nimet misin?
-Evet Nimetim

devam öyleyse...
 konu bu kadar:)

Prag bize göre biraz ucuz olduğu için heryere uberle gitmemize rağmen 160 türk lirası harcamışız.

Gelelim Prag'a;

Elbette çok güzeldi. Paris'den daha çok beğendim. Bir daha gider misin dersen giderim evet. Ama size tavsiyem sevgili yada eş ile gidin.  Özeniyor insan. :)

Romantik, gece hayatı var,  mağazalar bakkallar geç saatlere kadar açık, yemekleri güzel.  Biraz kalabalık ama o da tuzu biberi. Sonuçta kalabalık yapanlardan biri de siz oluyorsunuz.

Kız başınıza rahatlıkla bir striptiz bara gidebilirsiniz mesela gayet nezih. Seks müzesini illaki gezin bana göre. Caz barlara gidin. Tarihi binaların içerisindeki klasik müzik konserlerine bilet alın. Akşamı ayrı eğlence. Gündüzü ayrı eğlence.

Her yurt dışı ülkesinde olduğu gibi içkiler çok ucuz tabiki. Hemen bir market bulun bir içki alın içe içe gezin. :) Biraları muhteşemdi zaten anlatmaya gerek bile yok.
Kendi halkının hepsinde bira göbeği vardı. Bizim çay bahçeleri gibi bira bahçeleri var mesela. Piknik masaları, çardaklar, çocuk parkları filan. Süper bir ortam. Bayıldık.

Yemekleri de lezzetliydi. Ördek eti, tavşan eti orada tavuk gibi bişey. Prag parasını almak istiyorsanız Türkiye'den alın öyle gidin. Çünkü orada çok kazıklanıyorsunuz.

Aa bu arada THY'dan tazminat da aldım ben. he he:) Ankara'da yaşadığım için maalesef yurt dışı  direk uçuşları bile erkeklerin sıkça gittiği yerlere var. Ukrayna gibi, Kıbrıs gibi. :) Hep İstanbul aktarmalı gidildiği için sevgili THY benim biletlerimi başkasına satmış. ! Otobüs işletmesi gibi nasıl böyle bisey yaptı anlamadım.  Enteresandı. Sonuçta ben talep bile etmeden yeniden bilet düzenleyip bi de üstüne tazminat verdiler. Canlarım benim:)

Sonuçta gitmeyi düşünüyorsanız gidin hiç tereddütsüz. Turla gidiyorsanız tura fazla katılmayın kendiniz takılın derim ben. Çünkü turlar Prag'ın içini gezdirmiyor civarını gezdiriyor.


Seks Müzesinden:) Mekanizmayı anlayabildiniz mi? :) 

Hiç yorum yok: