03 Mayıs 2006

TEK TIRNAKLI HAYVANLAR

Bir süredir haberlerde seyrediyorsunuzdur herhalde Ankara Adliye Personeli at eti yedi yok olmadı arada eşşek de varmış, hürriyete göre köpek de varmış.

Her olayı, her ortamı magazine eden ve hatta bundan bir eğlence payı çıkaran bizim işyeri mensupları (öyle olmasa da bu can sıkıcı meslekte vakit geçmiyor o da ayrı) bu durumu da değerlendirip kendisine tek tırnaklı hayvan eti yedirilmesini ti'ye aldığından, kişneyerek veya anırarak (doğru mu yazdım) konuşuyor:) Veya da "bu kadar iş yükünün altından nasıl kalkıldığı anlaşıldı, At gibi koşturuyoruz biz abi" muhabbetleri yapılıyor:)
Vallahi ne diyim güleriz ağlanacak halimize!!!!
Kendi adıma değerlendirecek olursam; yemekhanede yemek yemiyorum, zaten et de yemem. Ama at, eşek, köpek vs. tespitleri korkunç. Kaldı ki at nasıl bir attı? köpek nasıl bir köpekti? .....

nimet

9 yorum:

vintage biscuit dedi ki...

utanç verici haberler bunlar dimi .insanın inanası gelmiyor :(

CRESCENT dedi ki...

Nasıl yani Nimet,at nasıl attı derken iyi bir at olursa yenebilir sonucu mu çıkacak buradan :)))Geçen gün aynı espriler burada da yapılmıştı "Adliye'dekiler kişnemeye başlamış" falan diye :))
Şaka bir yana böyle bir şey devletin en ciddi,en resmi kurumlarından birinde olabiliyorsa,marketlerden,kasaplardan nasıl gönül rahatlığı ile et alacağız kardeşim!!!

zeyno dedi ki...

Nimet düşünmek bile midemi bulandırıyor. Üstelik ben bir etoburken ne şimdi bu haberler:( Off ne biçim insan bunu yapanlar anlamış değilim...

Annelog Atölye dedi ki...

Nimet Merhaba:) Et yememek iyi bir seçim belki, biz de bilmiyoruz ki dışarıda hangi et nerden geliyor:(

Age35 dedi ki...

Sorma ya Nimetcim,bende şimdi yemekhane de çok huzursuzum.Zaten dışarda et yemekden huylanıyordum.Şimdi artık koku bile rahatsız ediyor..

nimetin.blogspot.com dedi ki...

vintage biscuit hosgeldin mekanima öncelikle:) valla biz aaa etlerde ne kadar şöyleydi değilmi, ulan iki güne bir et çıkayodu adamlar ucuza mal ediyolarmış meğerse diye hergün yeniden inanıyoruz:))

crescent komedi dedim ya. ya yediklerine hayıflandılar neyse de. şimdi işin içine köpek möpek girince direkman mamak çöplüğü akıllara geliyor. acaba yediklerinin içinde onun gibi olanlar da varmıydı diyorsun veya da hastalıklı hayvanlar mıydı diyorsun. ne biliyim düşündükçe derinleşen mevzular.

zeyno derhal ot obur oluyorsun arkadaşım:))))

vallahi annelog ben genelde buyuk marketlerden örneğin migros gibi yerlerden et alıyorum nazana ama yinede güvenim yok açıkçası.

peace cim he bi zaman da o çıkmıştı değilmi? acaba bizimkilerin içinde domuz da varmıydı ki:))

age iki güne bir et yemeği çıkıyorsa, yemeklerin hepsinin içinde et bulunuyorsa bi düşün derim ben sana:) ayrıca daha sonra haberlerde o insanin et sattığı birim ve lokantaların listesi verildi. türkiyenin yarısıyla iş yapıyor adam!!!

Tijen dedi ki...

merhaba sevgili eli sopali nimet,
bayildim koydugun resme..
siteni ilk bu aksam gördüm iyi mi?
ellerine saglik demek istedim.
tijen

nimetin.blogspot.com dedi ki...

mutfakta zen hosgeldin:))) mutlu oldum ziyaretine:))

peace cim ben et yemem zaten. vejeteryan degilim ama küçükten beri et yemem. zaten yemekhanede de yemek yemiyordum ama ayda birde olsa yediğim oluyordu....


nimet

ev perisi;) dedi ki...

Nahoş haberler bunlar mide kaldırmıyor gerçekten sevgili Nimet...
İyi pazarlar diliyorum...
sevgiler...