23 Şubat 2012

Biber Gazı!!

Yine bir sarsaklık yaptım.
Arkadaşlarımı zehirledim. !!
Hani artık neredeyse marketlere kadar düşen biber gazları var ya;  işte onlardan uzun zaman önce  almıştım öylece masamın üzerinde duruyordu.
Birden gözüme takıldı "acaba bu çalışıyor mudur aldım ama" dur şunu bir deneyim dedim.
Odamın camını açtım dışarıya doğru sadece bir kere pıstlattım.  Hemen de camı kapattım. Nerden bileyim ben bu kadar etkili olduğunu!!
Yan odamdan gelen öksürük seslerine bakılırsa Sultan Abla astım krizine girmek üzere!!
 Hiç kimsenin camı açık değil ama bulunduğum katta bir öksürük problemi var.
Peki Kızılay'da gün aşırı sıkılan biber gazları neticesinde orada bulunan, çalışan halk ne yapıyor.
Madem bu kadar etkili disiplin cezasını kaldırdım, artık biber gazı sıkacağım! Daha etkili sanki:)
Şaka bir yana hala bir "pıst" ın bu kadar etkili olması şaşkınlığı içerisindeyim.
Sarsak Nimet

21 Şubat 2012

Mutfak

İki çaput, bir iki süs eşyası mutfağımı neşelendirdi:)) Pek seviyorum bu ara kendisini:)) Bazen biraz da büyük olaydı, mutfakta yaşasaydım diye özendiğim oluyor ama buna da şükür, benim ya bu da yeter:)  

--
nimet

Falda paket proğram:)

Çevremin ısrarına dayanamayıp hayatımda ilk defa paramla fal baktırdım.

Sadece kahve falı değil tabiki. 
Kurşun döktü. Dökülen kurşunu tercüme etti. 
Okudu, üfledi.
Kafamda tuz çevirdi. 
Tarot baktı
Elimin içine baktı.
Tam bir paket proğramdı yani:)) 
Enteresan bir tecrübeydi !!
İlk defa kafamda tuz çevrildi:) İnanmadım tabiki. Başından sonuna inanmadım hatta. 
Pıs pıs dua okudu. Ne okudu ki acaba, yalandan bişeyler okuyor bence, bu işi para ile yapıyor kalpten yapmıyor ki vs...vs... diye düşünerek zaten gelecek olan olumlu enerjileri de en başından reddettim. :) 
Bi kere dua okumaya başladığında yalandan esnemeye de başladı. İnanacağım var sa da en baştan bütün güvenimi sarstı. 
  • Hmmmm bak sende çok nazar var, nasıl ayakta duruyorsun sen !!! bıt bıt bıt...
Herşey bitti sonra “rahatladın mı” diye sordu. :) 
“Aslında ben zaten rahatım” diye cevap verdim. Garip garip baktı. Haklı !
 Madem rahatsız değilsin niye geldin kardeşim. Madem inanmıyorsun ne işin var burada. 
Neyse, benim işim bitti çıktım arkadaşım içeri girdi onu beklerken bir diğer bekleyen müşterisi “nasıl geçti, rahatladınız mı” diye sordu. :) Tamam rutin bir soru bu anlaşılan diye düşünerek aynı cevabı ona da verdim. “Ben zaten rahatım, amacım sadece kurşun döktürmekti. Onun da kurşunla alakalı olduğunu düşünüyorum belki olumsuz enerjileri alıyordur” filan diye kendimce bir takım mantıklı açıklamalar yapmaya çalıştım. Belki de kendim için yaptım bu açıklamaları bilemiyorum. :) 
Ama inanç çok güzel bişey. Kızın ellerinde taşlar vardı. Sıkı sıkı bu taşları tutuyordu. O kadar inanmış ki o taşların karın ağrısını ve tüm stresini alacağına sürekli “ay şu taşlara bak nasıl ısındı, vallahi karın ağrım gitti” filan diyerek sürekli benimle sohbet konusu açmaya çalıştı ama bende iş yok ki anacım.

İnanmıyorum ki kıza destek olayım.
Taşı sürekli elinizde tuttuğunuzdan ısınmış olmasın dedim bende. 
 Ne yalan söyleyim o kızın yerinde olmak isterdim. Elime iki taş alıp tüm sorunlarımdan bu taşlar sayesinde kurtulabilirim gazıyla hayatımı düzene sokardım. :)) İnanmak gerçekten güzel bir şey.


--
nimet

14 Şubat 2012

Baygın Bakışlım:)

Geçen hafta sabah işyerinin giriş kapısına parmağımı kaptırdım. Nasıl yaptım bilmiyorum ama saniyelik bir zaman diliminde cin parmağımın tırnağı kökünden kendini bıraktı. Etrafının etleri parçalandı.

Gün boyu Sünger Bob gibi tek parmağım havada kendi yaptığım pansumanımla durdum. Fakat etrafımdaki ısrarlara dayanamayıp akşam üzeri plastik cerrahiye gittim.

Gözümü kapattığım için Doktorun tam olarak ne yaptığını bilmiyorum ama inanılmaz canım acıdı.  İş  bitti sedyeden kalktım ve hayatımda ilk defa bayıldım!

:)

İnsan bayılırken de düşünebiliyormuş. :)

Ne düşünüyorsun anacım rahat rahat bayılsana! Ama yok.. “sanırım bayılıyorum” dedim, “dur şuraya oturayım” dedim, “hmmm bak gerçekten gözler kararıyormuş” dedim, “yoksa ışıklar mı kapanıyor” dedim.
Hepsini kendi kendime dedim:) yoksa konuştum mu bilmiyorum:)

Ayılırken kaldığım yerden devam ettim. :)) neden sis varmış gibi gözlerim de... kapatıyorum da ondan mı acaba.... açtım gözlerimi ama yine de karanlık gibi.... şu tepemdeki beyaz önlüklülerin ikisi de doktor mu acaba... e kalkıyım artık kendimdeyim ben....

Yatsana be kadın, keyfini çıkar işte bak ne güzel ilgileniyorlar seninle.
Olmaz! 
“iyiyim ben, olmaz kalkıcam, 10 gün rapor çok, iki gün olsun, tamam 5 günde anlaşalım”
 
Sonuç:
Kurşun döktürmeye karar verdim. :)
Kurşun dökme ve kahve falı paket proğramı bir randevu aldım. :) Bu da bir ilk olacak. :))

Çok heyecanlıyım.

Du bakali ne olacak:))



Nimet