21 Şubat 2012

Falda paket proğram:)

Çevremin ısrarına dayanamayıp hayatımda ilk defa paramla fal baktırdım.

Sadece kahve falı değil tabiki. 
Kurşun döktü. Dökülen kurşunu tercüme etti. 
Okudu, üfledi.
Kafamda tuz çevirdi. 
Tarot baktı
Elimin içine baktı.
Tam bir paket proğramdı yani:)) 
Enteresan bir tecrübeydi !!
İlk defa kafamda tuz çevrildi:) İnanmadım tabiki. Başından sonuna inanmadım hatta. 
Pıs pıs dua okudu. Ne okudu ki acaba, yalandan bişeyler okuyor bence, bu işi para ile yapıyor kalpten yapmıyor ki vs...vs... diye düşünerek zaten gelecek olan olumlu enerjileri de en başından reddettim. :) 
Bi kere dua okumaya başladığında yalandan esnemeye de başladı. İnanacağım var sa da en baştan bütün güvenimi sarstı. 
  • Hmmmm bak sende çok nazar var, nasıl ayakta duruyorsun sen !!! bıt bıt bıt...
Herşey bitti sonra “rahatladın mı” diye sordu. :) 
“Aslında ben zaten rahatım” diye cevap verdim. Garip garip baktı. Haklı !
 Madem rahatsız değilsin niye geldin kardeşim. Madem inanmıyorsun ne işin var burada. 
Neyse, benim işim bitti çıktım arkadaşım içeri girdi onu beklerken bir diğer bekleyen müşterisi “nasıl geçti, rahatladınız mı” diye sordu. :) Tamam rutin bir soru bu anlaşılan diye düşünerek aynı cevabı ona da verdim. “Ben zaten rahatım, amacım sadece kurşun döktürmekti. Onun da kurşunla alakalı olduğunu düşünüyorum belki olumsuz enerjileri alıyordur” filan diye kendimce bir takım mantıklı açıklamalar yapmaya çalıştım. Belki de kendim için yaptım bu açıklamaları bilemiyorum. :) 
Ama inanç çok güzel bişey. Kızın ellerinde taşlar vardı. Sıkı sıkı bu taşları tutuyordu. O kadar inanmış ki o taşların karın ağrısını ve tüm stresini alacağına sürekli “ay şu taşlara bak nasıl ısındı, vallahi karın ağrım gitti” filan diyerek sürekli benimle sohbet konusu açmaya çalıştı ama bende iş yok ki anacım.

İnanmıyorum ki kıza destek olayım.
Taşı sürekli elinizde tuttuğunuzdan ısınmış olmasın dedim bende. 
 Ne yalan söyleyim o kızın yerinde olmak isterdim. Elime iki taş alıp tüm sorunlarımdan bu taşlar sayesinde kurtulabilirim gazıyla hayatımı düzene sokardım. :)) İnanmak gerçekten güzel bir şey.


--
nimet

Hiç yorum yok: