09 Aralık 2010

PİLATES

Dün ilk defa pilates dersine gittim.
Nimet nimet olalı böyle eziyet görmemişti:))
Ben zannediyorum ki yavaş yavaş hareketler yapıyorsun, sonra topla bişeyler yapıyorsun sonra öylece kalıyorsun bekliyorsun filan....filan... :)Bi ara bırakayım çıkayım dedim ama utandım çıkamadım da:)
sabırla yapmaya çalıştım. Ama bu kadar eziyete karşılık çok beklentim var kendisinden haberi olsun. :))

Ondan Sonra...

Bu günlerde hayatım karışık. Eskiden günümü planlayabiliyordum. Şimdilerde sabahtan akşama ne değişeceğini kestiremiyorum.
Hayır memnun değilim.

Nazanım ufak bir ameliyat geçirdi. Allah kimseyi evladıyla terbiye etmesin. Çok zor.
Ameliyat önlüğünü giydirip elimizden alıverdiler.
Yavrum korkudan titreyerek girdi ameliyata.
Ameliyathane kapısının önünde öylece kalakaldık...

Sonra hadi bakalım nimet diyerek kendime 8 basamaklı bir merdiven hedefledim. 2,5 saat merdiveni indim, çıktım. Sürekli.... sürekli.....sürekli......
Evet biraz garip bi durum oldu. :))
Zaten diğer ameliyathane önü müşterilerinin bakışlarından da belliydi. :))
Edizin de kendisi için ameliyat planları vardı ama bu yıl olmasın dedik. Yani vesselam şimdiden 2011 için bir hastane planı yapmış bulunuyoruz.

Neyse geçti bitti derken kardeşim hastaneye yattı.Neyse o da geçti bitti dedik dün ama artık yetsin diyorum.
Kim duyacak hangi melek duyacak sesimi bilmiyorum ama vallahi yetsin artık.

Bu yıldan sıkıldım ben.
2010 yılı anneannemin ölümüyle başladı biliyorsunuz.
Hadi bakalım hayırlısı diyerek işe başladım ama olmadı. Sadece üniversite sınavını kazandım. Onda da çok hastaydım doğrudürüst sevinemedim bile.

Neyse diyorum yine:) ....

Bu arada yılbaşı proğramımı yaptım. 2011 yılına girerken kesinlikle sarhoş olacağım:)))

Nimet

20 Ekim 2010

Arap Kızı...

İki haftadır sokaklardayım.
İki haftadır ıslanıyorum.
Şemsiyem rüzgara dayanıksız bir milyonluk semsiyelerden, iki de bir ters dönüyor. :) Zorla düzeltip yoluma devam ediyorum. :))
Hatta arabalar çamur sıçratsa da umrumda değil. :)))

Dönüp dolaşıp sucuk gibi işyerime geliyorum. Hasanımın getirdiği bir bardak çayımla beraber "vay be nasıl ıslandım" diyerek yeniden yağan yağmuru seyrediyorum.

Çünkü ıslanmama sebep olan amacım, amacımın ucundaki hayallerim var. :)))

Nimet

18 Ekim 2010

Sana...

"hak bellediğin yolda yalnız gideceksin, kıran olsa da kırılacaksın ama eğilmeyeceksin"

Tevfik Fikret

29 Eylül 2010

DİN

Nazan bu sene ilkokul 4. sınıf öğrencisi. Artık ayrı öğretmenlerin ders verdiği fen bilgisi, din bilgisi gibi dersleri var.
Geçen akşam okuldan aldığımızda heyecanla ve büyük bir haber verme edasıyla "anne bugün bize din dersi öğretmeni geldi" dedi.

E güzel...

Ben bu güne kadar nazana din konusunda herhangi bir bilgi vermedim. Kendi düşüncesi oluşana kadar ailesinde ne görüyorsa doğru olan o olacak zaten çünkü çocuklar için bu konuların aile görgüsüyle şekilleneceğine inanıyorum.

Neyse...
Heyecanla "anne bugün biz din dersi gördük" deyince "aaaa çok güzel nazan ne anlattı hocanız" diye öylesine sordum. :))

Bakınız muhabbet şöyle gelişti; :)

-Anne kaş aldırmamız günahmış

İç Sesim: Destur!!!
Dış Sesim: Nazan o zaman ben kesin cehennemliğim baksana sürekli kaşımı aldırıyorum. :)) Öyle bişey yok tabiki muhtemelen siz küçüksünüz özenmeyesiniz diye öyle söylemiştir.

-Evlilik dışı ilişki günahmış

İç Sesim: Oha.. 10 yaşındaki çocuğa söylenir mi bu ya !!!!!!!!
Dış Sesim: Nazan bunu da muhtemelen siz küçük yaşlarda flört filan etmeyesiniz derslerinizden geri kalmayasınız diye söylemiştir.

-Yabancı konuşanların dini biraz zayıfmış. Biliyormusun onlar Allahın oğlu olduğuna inanıyorlarmış.

İç Sesim: Yiter yaaa.... olmaz ki bu kadar da yaaaa.....
Dış Sesim: Ben katılmıyorum buna nazan öğretmeniniz yanlış söylemiş. Herkesin inancı kendisine doğrudur. Onlar kendilerince dindar bizler kendimizce dindarız.

- Kafam çok karıştı anne ama ben daha küçüğüm nasıl olsa büyüyeceğim o zaman düşünürüm bunları....

dedi ve konuyu kapattı.

Bizim için yeni bir kapı açıldı. Öğretmenler toplantısında bu konuyu dile getirdik. Yeni atanmış bilmem kimin bilmem nesi torpilli bir bayan öğretmenmiş. :) Merak ettim açıkcası bir gün özellikle gidip göreceğim kendisini. :))

nimet

24 Eylül 2010

Kahve:))

Son numaram
Kahve Falı
:)
Sevcanımla birlikte üniversite sınavını kazanıp öğlen tatillerinde test çözme faaliyetimiz sonlanınca haliyle bi boşluğa düştük :))

(Bu arada Sevcan işyerimden arkadaşım o da hep istediği Edebiyat bölümünü kazandı. )

Önceleri kahve içip "bakalım sınavı kazanacakmıyız" diye uyduruk uyduruk fal bakarak acayip eğlendik.

Sonraları olaya daha bilimsel yaklaşıp "yahu bunun kitabı vardı ben gördüm dur alalım" kısmına terfi ettik:))
Kitabını aldıktan sonra "burda kaplumbağaya benzer bişey var bak bakalım neymiş Sevcan" kısmına geçtik.
Şimdilerde "ay senin için sıkılmış şekerim, bak burda şunu gördüm yakın zamanda şu olacak"
gibi kehanetlerde bulunabiliyoruz:)))))))

Fakat bir müddet sonra konuşma şekli enterasan bir şekilde değişiyor. Ciddiyim gülmeyin. :))) Kahve fincanını açıyorsunuz..... "Amann amannnn.... kısmetlerin taştı kızz....!!!! " diyorsun mesela ....

Halbuki "kız" diye hitap şeklini hiç sevmem. Ay şekerim lafından nefret ederim. :))) Ama bu fincanın sihri. Bi anda böyle bir insan oluyorsun:))))

Ondan Sonra....

Tarot Falı kısmına geçtik.
O biraz daha bilimsel bir yaklaşım.

Ezberleyeceğin bir sürü kart var. Daha oyalayıcı.
Espirisi şu; karşındaki insanı etkileyecek kadar uyduruk mevzu yaratabiliyorsun.
"Hımmmm senin geçmişinde şu var, şu korkuların olmuş, gelecekte şu olacak dikkatli ol" vs.. vs.....:))
Ama kahve falındaki gibi dejenere bir konuşma tarzı yaşamıyorsun:)) Mistik güçlerin etkisinden sanırım ağırlık geliyor insana:)

Nimet
The Falcı

01 Eylül 2010

FİZİK

Bunu ayrı bir başlık altında yazmalıyım. :)))

Adli tatilim için bir sürü planım vardı ama yine de değişik tecrubeler edinerek sezonu kapatacağım:)))

Efenim;

ağrılarım geçmeyince fizik tedaviye gideceksin dediler.
Eyvallah hemen gidelim dedim evin civarlarında bi yer bulup fizik macerama atıldım;)))

Tek genç hasta ve gerçekten hasta olan bendim bi kere:))) genelde 60 yaş üzeri teyze ve amcalar vardı.


İlk 5 gün değişik çap ve ebatta bütün hastalarca sorguya çekildim.
Senin neyin var evladım?
Eee gençsinde evladım noldu?
Düştüm!!!!
Fizik iyi gelecek!!

5 günden sonra...
Ama bak öyle giniyirsen bi işe yaramaz evladım kalın giy biraz. Üstünü ört, şort giyme, uzun kollu giy, öyle kalkma.......
oğoooo... onlar doktortan daha bilgili.

Sonunda tamam ulan deyip polar bi eşofman altı buldum. Üstüne uzun kollu tişört, çorap filan tam takım giyinip gittim.:)

On günden sonra artık tecrübeliyim. Teyzeler yerini bana bıraktı.
Neyiniz var sorusunu artık ben soruyorum:))))

Doktorlar hizmetimden çok memnun kaldılar fizik süremi 21 güne çıkardılar:))

Bugünde yüzmeye başlıyorum;)) Artık spor yapacağım. Siz siz olun fiziğinizi bozmayın;))))

Nimet

İŞLEM TAMAM;)

Dün üniversite kaydımı yaptırdım.

Sınıf arkadaşlarım ebeveynleriyle gelmişlerdi.
Kendileri de aileleri de  heyecanlıydı.
 Evrakları tamdı. Düzgün düzgün giyinmişlerdi. İtaatkarca işlemlerini tamamladılar.
Sonra hop biz geldik Nazanımla!! :)

-Ay ben bi oturayım..
-anne burası mı okulun, -
-anne şu nedir anne...
-anne...
-anne.....
-neeeee 12 den fazla resim mi lazım....
kuyruktan çık tekrar evrak tamamlama işlerine dön.
-neeee şimdi de fotokopi mi lazım....
kuyruktan çık tekrar evrak tamamlama işlerine dön. 
-Amannn beee...

-Anne bak içecek kutusu para ver.
-Anneeeeeee parayı attım ama vermedi ....
-Dur Nazan geliyorum bi dakka...


Nimet geldi hoşgeldi:)

Nimet

23 Ağustos 2010

Offff.... Anammm.....:))))

Bi fıtığım eksikti o da oldu bismillah;)))

Esasen nazara inanmıyorum ama etrafımda kim varsa eksiksiz çok nazara geliyorsun dedikçe bende; "kesin bende nazar var" demeye başladım;))))

Tatilden yeni dönmüşsün, hafif bronzluk;) giyinmişsin kuşanmışsın, süs, püs gırla gitmiş böyle olur bu işler edasıyla dolaşırken bi ıslak zemine bakar vallahi;)))
Çık odandan bas ıslak zemine iki ayağın birden kurtulsun, hopp düş kalça üstü iki seksen!!!!!
Üstüne ev temizle, yetmedi iki hafta benim ağrılarım var ama nedir ki diyerek işe git!!! son nokta kokteyl düğün neticesinde 5 saat ayakta kal!!! yetmedi aynı akşam ordan oraya iki düğünü birden idare et!!!ondan sonrası karanlık vallahi;)))

Aman doktor bu nedir diye gezdim dolaştım. Çok pis bi yerde çekeceksin evladım hadi güle güle deyip yolladılar;)))

Yatmak ne zormuş !! Allah dermansız dert vermesin yatan hastalara sağlık versin hepsi ayaklansınlar inşallah.

Bu arada hasta yatağımdan çok güzel telefonlar aldım;))

Beni arayıp soran ne çok arkadaşım oldu:)
Yine hasta yatağımdayken üniversite sınavı açıklandı.
Açıklanmasından bir dakika sonra Nusret kardeşim aradı ilk tebrikimi aldım;)))
Sonra en sevgili dostum tebrik etti;))))
Işılım, Sevcanım, Ankan dostlarım hepiniz sağolasınız;))))

Yani kazanmak istediğim, İletişim Fakültesi Gazetecilik bölümünü gözünden yakaladım .

Nasıl gideceğim nolacak kısmını hiç düşünmüyorum şu aşamada:))) Ben istediğimi yaptım ya onun zevki bile yetiyor beh:)))

Nimet
Gayet Öğrenci

01 Temmuz 2010

Yoktum Değilmi:)))

Nevar canım azcık bi yoktuk sadece:))
Olur öyle şeyler arada:))
Esasen bu sayfa işyerinde yasak, evde bilgisayar sırasının bana geçmesi çok zor:)) Bi de gözümün üstünde kaşım var:))

Ne zamandır yazmıyorum hesaplamadım ama harala gürele hayat geçiyor işte ya:)) değişen bişey yok aslında :)

En yakın zamandakinden başlayım üniversite sınavına girdim:))

Niye diye sormayın bende bilmiyorum:))
Bi uğraşım olsun yeniden okuyum bari dedim, bi hedefim olsun hayat daha heyecanli olur dedim:) dur mahkemenin karsisindaki okullardan birine gireyim hedefim onlar olsun dedim:))) dedim de dedim iste:)
herkese sınava gireceğimi söyledim:) ulan herkes biliyor sinava girecegimi bi sus ne soylersin filan diye utancı belasina kitap defter karıştırdım:))

ben bu sene sınava giriyorum diye sınav sistemi bilmem kaç kere sınava girme diye degisti:)) neye girdiğimi, ne sorulacağını bilmeden sınava girdim:))


sınav tarihi tam bizim kamp dönemimize denk geldiği için çocukları mağdur etmeyim diyerek sınava girme yerimi Antalya olarak ayarladım. Ama kamp çıkmadı:))) !!!

Hadi ya!!! diye kaldım ortada:))

Ama biz yine de üç aile başka bir yer ayarlayıp düştük Antalya yollarına.

İlk sinavıma aysegul goturdu sağolsun. Aysegulle guzel guzel sohbet ettik keyifli keyifli oturduk kafam beynim dinç girdim sınava:))
enteresan bi sekilde iyi gitti:)) Hatta benim gibi teyze olan bayan sınav görevlilerinin epey ilgisini çektim:)) Bi ara çisim geldi:)) beni tuvalete götürürken heyecanla "nasıl gidiyor" diye sordular. Yapabiliyormuyum diye habire takip ettiler:))
Sınav salonundaki çocuklar haklı olarak bana kızdılar.:))


ikinci sinava Ediz gotürdü:))

Nazan durumla acayip ilgilendi. Uğurlu bilezigini verdi, başarılar dilerim anne dedi vs...:)))

İkinci sınavda kafam biraz bozuktu dikkatimi toplayamadım.
Arkamdaki çocuğun bi problemi vardi ama neydi bilmiyorum. Surekli ensemden ensemden derin derin offlar cekti. Bi ara tuvalete gitti. Bilmiyorum kabizmiydi neydi:))
En tiksindigim sey bi başkasının nefesini ensemde hissetmek üstelik ruzgar gibi bir nefes!!! Fakat buna rağmen o sınavımda fena gecmedi. :))
Fakat yine de tüm bu olumsuzluklar olmasaydı daha iyi geçebilirdi. İstikbalime mani oldular:))))

Sınavdan çıktım
crescentim, cocuklari, nazan, ediz okulun bahçesinde güneşin altında bekliyorlar:)
Crescentimin geleceğinden haberim yoktu onları öyle ayakta bahçede bekler görünce o kadar sevindim ki zaten hassastım gözlerim doldu. Ağlamamak için zor tuttum kendimi:))
Neyse:)
Çocuklar kosarak yanima geldi. Anne ne sordular, Nimet Teyze sorular kolaymıydı zor muydu vs. vs heyecanla sordular....:))))

Sınav benim hayatım kazanamazsam mahvolacakmışım gibi herkes aradi:) Annem, Babam, Kardeşlerim, Arkadaşlarım.... :)))


Netice itibariyle değişik bir tecrübe oldu:))) gerçekten çok eğlendim:)))) Bir süre oyaladı beni:)))

Bakalım kaç puan alacağım:))

Nimet

05 Mart 2010

....

Bu aralar diger her şey tırıvırı, bütün gerçeklik bende gibi hissediyorum:)

Akşam ANKAN dostlarımla buluşacağım:) Hazır buluşmuşken Dünya Kadınlar Günümüzü de aradan çıkarırız: ))
Sizin de kutlu olsun: )
Özel günlere bi gıcıklığım var ama hediye alıp verme durumu olmadığı için midir nedir Dünya Kadınlar Gününü seviyorum :)

Mesela sevgililer günü.
Bütün sevgililer kadın mı? Niye sadece kadına hediye alınır.
Erkek sevgili edinen kisi, kadın sevgili midir yani?
Ben hiç bilmem partnerim bana hediye almadı diye darılan erkek: )

Sevgililer günü deyince hep gözüme hediye bekleyen zavallı kadın görüntüsü gelir!!
Tamam biraz da kıskanıyorum canım vurmayın yüzüme: ) sevmiyorum işte bu kadar: )


Hemen mevzuyu değiştiriyorum:)

Geçen sene sıradan bir et beni aldırma maceram ameliyathanede bitmişti ya hani : )

bu sene de yine herkes için sıradan olan bişey bana sıra dışı bi işlem oldu: )) Niye her işim böyle olur bilmem: ) Standup yapsam mevzu sıkıntım hiç olmayacak vallahi:)

Mart ayına girdik bu arada:) İlk defa henüz bahar sevinci içerisinde değilim:)) Du bakalım benim baharım ne zaman gelecek:))

Nimet

23 Şubat 2010

Enkaz..


Son numara nihayet evlendi.!

Üstümden kamyon geçmiş gibi hissediyorum. Aile mensuplarına da beş gün evlilik izni verilmeli kardeşim!!!! :))

Bi telaşe bi telaşe, sanırsınız ki Büyükşehir Belediyesine toplu evlilik organizasyonu yapıyoruz:)))

Herşey çok güzeldi:))

Ama tek zevkli yanı annemin yaptığı yemeklerdi:))
Bilinçsizce yemek yedim:) ve hatta yedim.... yedim.... yedim....:)))

Şaka bi yana gerçekten hörselendim. Sevgili dostum crescentim bile seni durgun gördüm dedi. :)) Hala durgunum:)) Bir müddet de böyle durayım zaten ellemeyin nolur:))))

nimet
abla

09 Şubat 2010

Ankan Gecesi


Ankan dostum blog arkadaşım Serminimin makinesinden!!!!
Nimet

31 Ocak 2010

ceee....

Yazamıyorum aslında:)
İnternetimiz hepten yasaklandı:) Ben diyorum, bi gün beni de yasaklayacaklar diye de inanmıyosunuz değilmi:))
Hepimiz internetle doğmuşuz mübarek.
İnternet varken hiç işim olmazdı gibi ama şimdi yok ya günde en az on kere "bak internet olsaydı bakardık" diyorum:)

Neyse boşverelim şimdi bunları.

Ben pek yoğunum bu aralar.

Annemler Ankara'ya kesin dönüş yaptılar. Daha geldiklerine alışamadan Temelliye ev yaptırıp tavuk beslemek istediklerini öğrendim.!!!! Du bakalım henüz olayı didikleyedim. :)

Kardeşim 20 Şubatta evleniyor. :) Yok bize hiç zahmeti olmadı. Herşeyini kendi başına halletti, 20 Şubatta nikahım var buyrun gelin dedi.!!!:))

Üniversite sınavına giriyorum. Yeniden okuyacağım. Ciddi söylüyorum. :)))
Henüz ilk önce YGS ye mi LYS ye mi gireceğimi bile öğrenemedim ama ben yine de ders çalışıyorum. Hatta pek de zevkli çalışıyorum.
Şöyle bizim mahkemenin hizasında sınavlarına rahatça gidip gelebileceğim bi yeri yazıp kendime yeni eğlence alanı yaratmak niyetim ama teyze halimle ne kadar hazırlanacağım bakalım hep birlikte görecez :)

Sosyal hayata son sürat devam tabiki:)
En son ANKAN dostlarımla bize özel bir mekanda "dansöz" konulu bir parti düzenledik. :)) Etrafta bizi seyreden erkek sinek varmı tedirginliği yaşamadan göbek atma lüksü süper bişey:)) Ama en güzeli mekanda şömine vardı. Har har yanan şöminenin önünde ateşi seyrederek bir kadeh şarap içtim ya daha ölsem de gam yemem!!
Tamam şarap olmasa da olur. Sadece ateş ve minder kombinesi de yeter canım :)

Crescentimin Dıy (doğrumu yazdım bilmiyorum!!) projeleri yüzünden bi de arada el ürünü bişeyler yapmaya çalışıyorum. Bunun sonu dikiş dikmeye kadar gidecek sanırım:)))

Bu da kızımdan; :)

Nazan büyüdüğün zaman ne olmak istiyorsun.

Nazan: Ben henüz tanınmamış bir ünlüyüm !!!


Nimetim

04 Ocak 2010

Hoşgeldin 2010!!

Beni hiç üzmeyen 2009 um son gününde sürpriz yaptı. !!

Ailemizin en büyük ferdi Pamuk Ananemizi kaybettik.:(
Kalabalığı, kahkahayı, eğlenceyi severdi rahmetli, enteresan bi günde de vefat etti. Bütün aileyi bir araya topladı. Cenaze eviydi ama yine de şen kahkahalarımız hiç eksik olmadı. Bi garip ortamdı işte.

Bu arada Dostumun yılbaşı hindisi sülaleme kısmet oldu. :) Et obur babamın sevincini görseydi eminim üç beş tane daha gönderirdi :)
Yeni yıl kolyemi taktığım günden bu yana çıkarmadım. Takarken dilek dilemeliymişim aslında sonradan öğrendim o sebeple bir gün sonra dilediğim dilek umarım kabul olmuştur: :)
Son saniyeler,
Yine geri sayım yaptım. :)
Eski bişeyimi camdan aşağıya fırlattım.
Nar yedim bol bol.
Yılbaşı gecesi giymeyi planladığım ama arkadaşımın arabasında unuttuğum eteğime son dakkada kavuşup yeni kıyafetimi, yeni ayakkabılarımı giydim.
Biraz içim buruk biraz mutlu 2010 yılına merhaba demiş oldum :)
Nimet