22 Aralık 2006

GİT BAŞIMDAN 2006:)



Ne uğursuz ne mendebur bir seneydi bu böyle. Pek bi hevesli girdim 2006 yılına. Çift rakamlar bana uğurlu gelir dedim. Yüzümü kara çıkardın 2006. Hiç sevmedim seni.
Tabi iyi zamanlarım da oldu.  Hepten hakkını da yememek lazım şimdi kendisinin.
Kızım okula başladı. Pek güzel oldu:.

Zamana inat yine Yargı Mensupları Resim Sergisine katıldım.









Dostlarımla bol bol vakit geçirdim.
ANKAN kariyerim son sürat devam etti.
35 yaşımı bitirdim.  Göz altı kremlerine başladım:)
Bu yıl okuduğum kitaplar arasında en çok PİRAYE yi beğendim. Seyrettiğim filmler arasında en çok kuzenler, frankie and jonny falling in love güzeldi. Başka bir filmde Ethan Hawk'ın bakışlarına aşık oldum. Liseden bu yana ilk defa ulaşmamın imkansız olduğu birinin özgemişini araştırdım. Benimle yaşıtmış:)
Yılmaz Özdil'in yazılarını yine hiç kaçırmadım. İçten, akıllı, yerinde, anlaşılır, çocuk sevgisi dolu.
Crescentim ve çekirdek ailesi ile birlikte tatile gittim:) Uzun zamandır yaptığım en güzel tatildi.
Yaş itibari ile bu yıldan itibaren kokoş olma yolunda ilk adımlarımı atarak kırmızı öje sürmeye başladım.
Git başımdan 2006!!
nimet

15 yorum:

ceyda'nın tükkanı dedi ki...

Dilerim 2007 de tüm isteklerine kavusursun ve çok iyi bir yıl geçirirsin:))

Annelog Atölye dedi ki...

:)) Az kaldı gidiyor 2006 Nimet. Yeni yıl eskisini unutturur umarım:)

renkler dedi ki...

Hiç de fena değil, en azından kırmızı ojeye başlamışsın:-)

Şaka bir yana 2007 den daha umutluyum bence. Umudumuzu yitrmeyelim, herşey güzel olacak, hissediyorum...

CRESCENT dedi ki...

2007 daha iyi olacak hissediyoruuummm :))) Sen şu tatil işini yine ayarla, asıl o zaman bak nasıl güzel olacak :)))

KUGUU dedi ki...

2006 bilancosu cikarmak iyi fikir. ama ben icine koyacak bulur muyum emin dglm.
gitsin artik ve guzelliklerle ve umudumuzun - umidimizin otesinde bir 2007 gelsin insallah Nimetcgm

nimetin.blogspot.com dedi ki...

ceydanın tükkanı umarım öyle olurda. plan yapmıyorum bu sene ters tepiyor anladım:))

nimetin.blogspot.com dedi ki...

annelog umarım öyle olur vallahi yahu. fakat ne çabuk geçti 2006 değilmi? sanki tarih atarken 2006 yeni alıştım gibiydi bi baktım hop bitmiş :)

nimet

nimetin.blogspot.com dedi ki...

yok yok renkler ben umut bağlamıyorum. Allah'a havale ediyorum:))) ba ba ba:)))

nimet

nimetin.blogspot.com dedi ki...

crescent evet evet yine gidelim ya. fakat 2007 planlarımın arasında seninle ortak başka planlarımda var bilesin:))

nimet

nimetin.blogspot.com dedi ki...

kuguu bize sormak kolay tabi hadi sende yap bakalım bilanço:))) kazık soru:)))

nimet

KUGUU dedi ki...

Vallahi kazik sormussun dedim ya okurken aninda kendi bilancomu cikardim 2006 eksi bakiye veriyor bende:(

nimetin.blogspot.com dedi ki...

kuguu be inşallah 2007 deki bilançomuz artı bakiye verecek:))

nimet

Adsız dedi ki...

Yeni yılınızı ve bayramınızı en içten dileklerimle kutluyorum;)))
SEVGİ VE DE MUHABBETLE...

yalnızlar kraliçesi dedi ki...

bir de kırmızı ruj sür, çok yakışır valla, benden demesi..

mutlu yıllar, iyi bayramlar sevgili nimet..

zeyno dedi ki...

Ah Nimet Ah, 2006 yı ben de sevemedim...Dilerim 2007 çok güzel bir yıl olur hepimiz için...Mutlu bayramlar
Mutlu yıllar....