21 Kasım 2007

Hemşerim burada hüzünlenmek yasaktır!!

Dayımların duvarında Şeref Ruhi Aydın eliyle tahtaya işlenmiş bir yazı:
"Hemşerim Burada Hüzünlenmek Yasaktır!"
Ne zaman hüzünlenesim gelse hemen o tahta gözümün önüne gelir.
Buraya yazı yazarken kederliysem kendimi yine bu sözü tekrar eder buluyorum her zaman.
Bu aralar içimi yakan kederim var. Hal böyle olunca eski mesleğimin gereklerine istinaden yeni tabloma başladım. Peşini bırakmam yakında tamamlarım kendisini. :)

Herneyse....
Normal Nimete döneyim ben:))

Bu cuma kızım ilk karnesini aldı. :))) Gülüyorum çünkü bunda da başarısız oldum:))

Cumartesi günü nazanın okuluna mecburi drama dersleri koydular.
Anne kız güzelce hazırlandık okula gittik. Güzelce hazırlandık çünkü drama dersinden sonra bir partiye gideceğiz.
Okulun bahçesinde güneşe karşı abartı kokoşluğumla oturdum. Diğer anneler evlerinden çıkıp gelmiş, belki de olması gerektiği gibi eşofmanlı, klasik, normal bir halde yanıma geldiler.
Okula da fazla gelemiyorum ya, o sebeple çoğu da ilk defa görüyor beni.

Annelerden birisi nazanın karnesini sordu. Bendeki tepki şu:
"Ayyyyyyy inanmıyorum yaaaaaa!!!!! ben karneye bakmayı unuttummm!!" :)))))

O anda; giyinmiş süslenmiş, saçlar yapılı, iki yıldır kızı okulda ama toplasan üç kere okula gelmiş, üstelik çocuk ilk karnesini almış fakat bakmayı unutmuş bir anneye bakışlarını görmeliydiniz. :))

Canım geçen hafta veli toplantısı vardı. Duyacağımızı duymuştuk zaten orada.
Karnesi de ona paraleldi. Bakmayı unuttum yapacak bişey yok:))
Belki de A4 kağıda basılı karneye alışkın olmadığımız içindir. Bize ille de ön kapağında Atatürk resmi olan iki kapaklı karton karne olmalı. Alışmamışız A4 kağıda. Hepsi onun suçuydu.

Nimet
Vallahi Anne

14 yorum:

ozii dedi ki...

Tabiki de Anne , hemde en iyisinden! Ama önce insanız sanırım. Yetişmiyor işte yetişmiyor ! Zorla değil ya!
Bugün sadece bu yüzden istifa edesim geldi yine. Kendi işlerime konsantre olabilmem için çocukla ilgilenecek birini bulmalıymışım cık cık cıkk......

nimet dedi ki...

ah ozi ah:)) bi kere bana da oyle olmustu. istifa edesim gelmisti. bizde de oyle ha deyince istifa edilmiyor ki anacim:))

nimet

Biyonikkedi dedi ki...

Tabii tabii A4 kağıttan canımmm.
Hiç senin kokoşluğunu düşündüğün kadar kızını felan düşünmemenden değil yani.
Alla allaaaa.Bu nassı eğitim sistemi kaardeşim!
Doğru dürüst bassınlar şu karneyi yaaa!

NimeteBulaşmadanDuramayanMikropBiyoEhiiiiiiii

Biyonikkedi dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
sevil dedi ki...

nimetcim yeni tablonu bitirde yayınla hemen resimlerine bakmaya bayılıyorum.

unutmak gayet doğaldır. bende senin gibi senede 1 yada 2 ancak okula gidebiliyorum. çalışıyoruz napalım.

fikriminincegülü dedi ki...

Hee öyle karne mi olur? Neymiş.. ara karneymiş. Eski köye yeni adet işte.:) Biyonik olmak lazım herşeye yetişebilmek için. Hepimiz farklı şekillerde de olsa aynı durumları yaşıyoruz. O hatunların yaşam biçimi veli olmak. Sabahtan dikiliyorlar okulun kapısına, akşama kadar. Bütün öğretmenlerle de ahbaptırlar..

nimet dedi ki...

biyo cum:)) gec dalgani:)))) ama ben yine de söylüyorum hep A4 kağıttan:))

nimet

nimet dedi ki...

sevilim merhaba;) özledim be seni:) hosgeldin. tabi ki paylasacagim. bitmis bir tablom daha var ikisini birlikte cunku ikisi birbiriyle paralel olacak. ama bu seferkiler nü resim bilginize.

nimet

nimet dedi ki...

fikriminincegülü bak derdime derman oldun sen ya. hakikaten okulda yatan veliler varya. ben gidemiyorum onlarin orada konuşlanmış olması durumundan dolayı da acayip rahatsızlık duyuyorum. cünkü ben ilgisizmişim gibi hissediyorum bu seferde. ama ne yapalim calişıyoruz:(

nimet

annelog dedi ki...

Ben de toplanıldığında konuların ne kadar gerisinde kaldığımı görüyorum ama bir de şu var, kaççç yıl okuduk, bizimkiler iki kere geldi gelmedi toplantıya. Karnelerin de bir ağırlığı vardı dediğin gibi. Öyle A4 kağıtta karneyi ben ciddiye almıyorum ki, çocuklar alsın. Adına ara değerlendirme filan desinler ama karne değil.

annelog dedi ki...

Bu arada duvardaki yazıya bayıldım!! Ne güzel bir bakış açısı yakalayıp onu da duvarında baş tacı yapmış dayın. Harika!!

nimet dedi ki...

annelog hakkaten o yazı çok güzeldir. hani o eve gidiyorsun ya. dertleneceksen falan hemen o yazı gözüne ilişirdi:))
yazan da yine bizim akrabamiz. hemşerim lafı oradan gelmedir.

nimet

Zehra dedi ki...

Alem bir kadınsın Nimet, bir insan ancak bu kadar doğal olur.

nimet dedi ki...

tesekkurederim zehracim:))

nimet