13 Mayıs 2009

Yine...

Dün fena sıkıldım akşama kadar
İki paket cigara bana mısın demedi
Yazı yazacak oldum, sarmadı
Keman çaldım ömrümde ilk defa
Dolaştım
Tavla oynayanları seyrettim
Bir şarkıyı başka makamla söyledim
Sinek tuttum bir kibrit kutusu
Allah kahretsin, en sonunda
Kalktım buraya geldim

Orhan Veli Kanık

Yine bu ruh halindeyim. !!!
Bu ay zor geçecek belli.

19 Mayıs da Nazanların sınıfının kermesi var. :)) Geçen sene çay satmıştım.:))
Bu sene gece yarılarına kadar oturup elmalı pasta yaptım. Bi yiyen bi yemeyen pişman olacak:))

19 Mayıs haftası izinliyim. Bi sebebi yok.
Belki resim yaparım, belki gezer tozarım... belki...belki... Yani velhasıl keyfim ne derse onu yapacağım. Kendimi esas kız gibi hissetmek istiyorum.

Bu aralar Babamın kitaplarına dadandım. En son Jacqueline Susann ın "Bir Defa Yetmez" kitabını okudum. Hangi kitabı elime alsam yazarın en çok satan kitabı diyerek başlıyor. :)) Süpersin vallahi Baba!!


Nimet


4 yorum:

Sardunya dedi ki...

İlk iki satırda koltuktan düşüyordum iyi mi:) Sensin sandım. Orhan Veliymiş:)

Terapiye geleceğim. Sessizce:)

özii dedi ki...

Sen zaten pek az gelir oldun . Çok boşladın buraları çokk .

Ayşegül AYGÜN dedi ki...

ben de fena sıkıldım.. ben de paket paket sigara içmek istedim.. yazı yazmak, keman çalmak harcım değil malesef.. ama başbaşa verince seninle dert mert kalmıyor bir şekilde..

TerazininDirhemi dedi ki...

nimetim yerinde olsam orhan veli şiiri yazmam:) bu güzelim şiirler yapıkredi yayınlarının tekelinde maalesef,telif hakkıyla korunuyor.. olmaz olmaz bize denk gelir:)