16 Şubat 2006

Gelmiş Geçmiş 14 Şubatımız


Aslında bu konu hakkında yazmaya hiç niyetim yoktu ama 2007 sevgililer gününde geçen sene ne yapmışız acaba belgesi olabilir diye düşünerek karalayım bi iki bişeyler bakalım.

Öncelikle, sevgililer günü, anneler günü vs. vs. günleri hediye alma anlamında bana ters bi kere. Bu sebeple hediye beklentim de yok. Belki bir çiçek:)) Belki bir kutlu olsun diyerek akşam yemeği hazırlanması olabilir örneğin.

Edizle yaklaşık 13-14 yıldır birlikteyiz. Bu seferki 14 Şubatımız bugüne kadar geçirdiğimiz 14 Şubatların arasındaki en absurt olanı oldu.

Ben Edize sevgililer günü hediyesi olarak yarım kilo biber turşusu aldım:) ANKAN'dan arkadaşlar olmaz yanına kuru fasülye yapacaksın yoksa aile saadetiniz bozulabilir diye ısrar ettiler ama ben yanına kel alaka kabak yemeği yaptım. Yani sevgi günü bizden taraf öylesine bir gün muamelesi bile göremedi, berbat gün maumelesi gördü.

Zaten Ediz de mesaiye kaldığı ve gece eve 12,30 da geldiği için turşumu bile yiyemedi!!! Ama keşke oda yarım kilo domates tursuşu alsaydı dimi :)

Bu arada 14 Şubat kutlamasını ertesi gün bekledim Edizden ama yine tık yok. 2007 yılında salatalık turşusu denemeyi düşünüyorum belki işe yarar. Yada Edizin işyerini Ulus'tan Çankaya'ya taşımak gerek galiba.

nimet
eski evli

2 yorum:

annelog dedi ki...

Turşu yanı kurufasulye daha etkili ve romantik olurmuş gerçekten:)Salatalık turşusuyla da güzel olur, seneye artık Nimet:)

nimetpamuk dedi ki...

bilmiyorum anne herhalde annemler kadar evli olsak soyle bi 30 yillik falan turşucu dükyanı mi açacağim sanırım:)))

nimet