30 Mart 2006

Konu üzerine tırsan anne pozisyonundayım:))

sardunyacım sobelemiş beni fakat konu hiç de başarılı olamadığım bir alan olduğu için tırsdım resmen:)) Neyse bakınız sorular ve benim cevaplarım.

Çocuklarınız mı adapte oldu size yoksa sizmi çocuklarınıza?

Tamamiyle biz nazana adapte olmuş durumdayız. Fazla zorluk çıkarmayan uyumlu bir çocuk olduğu için belki, belki de bizim rahatımıza düşkünlüğümüzden kaynaklanan dir durum bu bilemiyorum.

Uyku, yemek, uslu durma vb. gibi durumlarda uyguladığınız yöntemler nelerdir?

Uyku: Nazan 3 yaşına kadar uyumadı. Ciddi ciddi uyumadı. Günde iki saat uykuyla işe geliyordum bazen. 3 yaşında kreşe verdik biraz biraz düzeldi ama hala gece 24.00 de kavga döğüş yatırıyoruz. Sırf uyusun diye onunla birlikte bizde yatınca ondan önce uyuyoruz. Bu durumdan da hiç memnun değiliz aslında. Kendimize özel vakitler ayırabilmek adına sıraya döktük bu işi. Bugün nazanla kim yatacak sırası şeklinde. Ama nazan pes etmiyor yanındaki anne veya babayı uyutup uyanık olan tarafa sıvışıyor. Uyanık olan tarafta of ulan of çekerek yatağa girmek durumunda kalıyor her seferinde:(

Yemek: Nazan hala yemeden büyümeyi başarıyor. Ama hakkaten yemiyor. Bazen günde bir kaşık çorba ile akşamı ediyormuş kreşte. Öğretmenleri nazan için toplantı yapmışlar. Nasıl oluyorda bu çocuk yemeden büyüyor diye. Bizi çağırdılar. Değişik bir vitamin mi veriyorsunuz? İştahını mı kapatıyor bu vitamin? vs. vs. Yok kardeşim yok hiç bir şey de vermiyoruz ama doğdu öyle hala öyle.
Geçenlerde burger king de annenin biri çocuğuna patates kızartması verirken bi tanede nazanın ağzına uzattı, bizimkinin verdiği cevap şuydu "yok ben almayım, büyüyünce mahken olacağım kilo almamam lazım"!!!!!!!!!! buldu bahaneyi nolacak bakalım sonu:)
Yaptıklarım: Küçükken banyoya sokup babasının traş köpüğünü sağa sola sıkıp kendisinden temizlesini istiyerek o arada yemek yedirme çabaları. Büyüdüğünde bilgisayarın önüne lokma lokma yiyecek koyarak çerez gibi yediğini farkettirmeden mideye bişeyler indirmesini sağlamak.
son iki haftadır da susatıp su niyetine içiver diyerek süt içermeye çalışmak şeklinde çalışmalarım devam ediyor.

Yaramazlık: işte bu açıdan şanslıyım biraz. Hiç yaramaz değil kızım. Sokakta elimizi hiç bırakmaz. Yan baksan kızdınız diye kafasını yerden kaldırmaz. Ama çok ağlak. Her şeye zırlayan bişey.

Yöntem möntem yok arkadaşlarım. Ben yapamadım. Nazanın doktoru her çocuk karekteriyle doğar, bu çocukta böyle olacak uğraşmayın demişti. 5 yıl oldu yeni yeni yakasını bıraktık çocuğun yine kendi bildiğinde yine kendi bildiğinde.......

bitti..

bende hemencik crescent , yorgunanne ve özünden i sobeliyorum. heyo heyo heyo hadin bakalım...

7 yorum:

. dedi ki...

CANIMCIĞIM BU DURUMA NE DENİR?!! PİŞTİİİİİİİ BENDE SOBELİYORUM SENİ:))

Gamzeli dedi ki...

Ama sorular ve cevaplar çok hoş olmuşki :)

CRESCENT dedi ki...

şimdi farkettim nimet yaa,o kadar yazıştık hiç de söylemedin :)) pazartesi hemen yazacağım tamam mı?

pinklook dedi ki...

çocuklar çocuklar...hepsi başka bir alemde hepsi ayrı bi ilginç...ben sanki hiç çocuk olmamışım gibi geliyor bazen...ama yemek konusunda anneme hiç sıkıntı çektirmediğimden eminim:)

nimetpamuk dedi ki...

secret sobene en yakın zamanda ebe diyeceğim;)

selamlar gamzeli güzel bayan:) hoşgeldin:) valla napalim çocuk açısından elimden bu geliyor:))

valla crescent yok öyle torpil:))) sobelerim ben öyle adamı:)) farkedeceksin:))

selamlar pinklook.demek iştahlı çocuktun. vallahi bizim nazan kime çekti bilmiyorum. iştah konusunda ne edizin ne de benim kaprisim var ama o aradan öyle oldu:)) doktorunun dedigi gibi karekteriyle doğdu sanırım. yada kendinin dediğini gibi manken olacak:))

nimet

Age35 dedi ki...

Demek yalnız değilmişim bizim mercimek hanım da 3 yaşına dek uyumadı ve de uyutmadı...

Gamzeli dedi ki...

Hoşbulduk...Olsun böyle olmakta güzel :)