12 Eylül 2006

OLAĞAN

Bir ay evde yan gelip yattıktan sonra işe başlamak zor geldi.

Yine devamlı beynim meşkul, bitmemiş bir iş varmış gibi, hiç birşey atlamamak için çaba sarfeder halde ortalıkta dolanıyorum. Yine iş çok, yine de uykum var gibi sanki.

Yine işyerinde yeni yasaklarla beraber eski yasaklar devam ediyor. Yakında bizi kuleye kapatacaklar.  Blog arkadaşlarımı akşamları evden takip etmeye çalışıyorum! ve tez zamanda bu yasaklar kulesinden kurtulmayı ümit ediyorum.

Tabi değişikliklerde var hayatımda:) Yıllar sonra 35 yaş krizimle bulduğum Hülya arkadaşımdan mail aldım. Uzun uzun yazışıyoruz. Biriktirmişiz geçmişimizi. Geçen 15 yıldan sonra o kadar çok detay hatırlıyoruz ki şaşırtıcı. Dostum Hülyamı yeniden hayatıma kattığım için mutluyum.

Çaktırmadan bir dizi seyrediyorum ben bide bu aralar yahu. Gülmeyin vallahi önemli bir detay bu! En son 1990 lı yıllarda Hayat Ağacını seyretmiştim. Oturup bölüm bölüm takip etmiştim. Bu seyrettiğim diziye de yavaştan yavaştan başladım hala da devam ettiriyorum!!!
Du bakalım ne zaman sıkılacağım.

Yaptığım tablomu bitirdim içim boşluğa düştü. Yeni bişeyler yaratmam gerek. Yeniden doğmam gerek.

Kızım haftaya anaokuluna başlayacak içim sıkılıyor. Milli Eğitime kaptırdı kendini. Eğitiminin ucu nereden çıkacak bakalım.

iki arada bi derede Kibariyenin de dediği gibi attırıvereyim dedim iki yazı:) Sonra geniş vakit yeniden geleceğim.

nimet

11 yorum:

yalnızlar kraliçesi dedi ki...

yeni yaşında sağlık, mutlufluk ve tüm isteklerinin gerçekleşmesini dilerim.
haa bu arada kızının öğrenim hayatı başarılı ve şanslı olsun. sevgiyle kal..

nimetin.blogspot.com dedi ki...

teşekkürederim yalnızlar kraliçesi:)) bu arada ismin ilgimi çekiyor söylemesem içimde kalır. hikayesini merak ettim.

nimet

ev perisi;) dedi ki...

Geç kalmış olsamda yeni yaşınızı kutlamak istedim hayırlı uğurlu olsun...
Yeni iş temponuzdada bol enerji diliyorum...
Sevgiler...

zeyno dedi ki...

Nimet, o diziye ben de alıştım yav. Çok da hoşuma giderek izliyorum. Güzel dizi güzel...Hele bu hafta o fırlama çocukcağız ağladı ya kontürü bitince, koptum ben...

Age35 dedi ki...

Kızımıza anaokulunda başarılar diliyorum,anneye de yeni resimler için ilham..

Annelog Atölye dedi ki...

Anaokulu hayırlı olsun Nimet. Tatilden sonra cendere gibi gelmiştir iş. Biten tablonu görmek mümkün mü?

nimetin.blogspot.com dedi ki...

evperisi tesekkurederim. artik bilmiyorum hayirli mi olur hayirsiz mi olur:)

zeyno evet ya agladi hakkaten. ama ben o kisimlarini cok seyretmiyorum. o kisimlarda kitabima donup ask mesk durumlarinda diziye adapte oluyorum:))

age tesekkurederim ama ilhamla birlikte biraz da zaman istemek lazim gelir be:))

annelog tabi goreceksiniz. bi kurusun bi de cercevelensin. fakat crescentin yorumuna gore biraz mustehcen bir resim olmus:)) bunu hakimlerin onunde nasil sergileyeceksin diyor:))) kendisi hamam resmide:)) kadinlar hamami yani. ama güzel oldu. artik yayinlayinca soylersiniz sizde fikirlerinizi.

nimet

CRESCENT dedi ki...

Yeni bir resim senin tüm sıkıntılarını giderir bence...:))

Günce dedi ki...

Yaz da bitti yaw :((

sevil dedi ki...

kolay gelsin arkadaşım işe dönüş zor gercekten bende yasaklardan nefret ediyorum. isyerinde kot giyememe gibi mesela. müşteriye giden arkadaslar icin okeyde biz ofisteyiz butun gun bu kumaş pantalon eziyeti nedir yahuuu

nimetin.blogspot.com dedi ki...

crescent proje üretiyorum devamlı:)) ama yok bi ilham henuz.

günce geldi vallahi:(((( hemde iyice :((((((((

sevil demek kot pantalon giyemiyorum diye uzuluyorsunuz. biz degil kot pantalon o suslu puslu topuklu terlikleri, incikli boncuklu etekleri, japone kollu kıyafetleri, kadifeyi, kısa etegi, ekose pantalonu, kapri pantalonu vs. vs. vs. hiçbirini giyemiyoruz.

nimet

nimet