17 Ocak 2006

abur cubur.....



sardunya beni söbelemiş yine:)) e sardunya yani bunun sonunda hep ben ebe kalıyorum ama:) fakat bu sefer işi sağlama almışın başka ebelerde bulmuşun kendine:))
Ammaaa.. konu açısından ben resmen çuvalladım. Abur cubur insanı değilmiyim ne. Yoksa bişeyler yemeye üşenen bir tembel miyim? Ama düşündüm şimdi zeytinyağlı yemek hastasıyım ben galiba. Şimdi sorsanız sağ elimdeki cips mi sol elimdeki pırasa yemeğimi:)) pırasa yemeği derim vallahi. Manyak mıyım neyim?
Dondurmayı pek sevmem olsada olur olmasada.
Cips vs. şeyler evde varsa eğer (öyle özel olarak gidip almam asla) yoğurt vs. ile tatlandırarak yemeyi tercih ederim. Yine olsa da olur olmasada.
Çikolata da öyle olsa da olur olmasada.
Esasen benim abur cubur yemem için şartlarım var. Bi kere boş vaktim olmalı. Bir film seyrediyor olmalıyım. Yanında yönümde kimse olmamalı. Gündüz vakti evde olmalıyım. Yırıl yırıl kapris yüklüyüm yani bu konuda.
Allah Allah ne zor bi soru sormuşun sen meğerse sardunya yaw:) Apışıp kaldım ha!

nimet

Hiç yorum yok: