19 Aralık 2005

EV İÇERİSİNDE YAPTIĞIMIZ UFAK DEĞİŞİKLİKLER


Aslında bazen bana, evimizin içinde yaptığım ufak değişimler, tasarım aşamaları vs…terapi tadı veriyor. Mail grubumda da sıkça bahsettiğim gibi Nazan doğduğundan bu yana Edizle sosyal hayatımız sıfıra indirgendi gibi bir şey oldu. Yani basit bir sinemaya bile Edizle birlikte gitmeyeli beş yıl oldu. Baş başa yemekler “ahhhhhh….ah” şeklinde anılır oldu.
Hal böyle olunca her özel anımızı evimizde geçirdiğimiz ortamımızda mütemadiyen değişiklik yapıp, farklılıklar yaratmaya çalışıyorum. E bu da biraz züğürt tesellisi oluyor ama olsun, bütün arkadaşlarıma ve şu anda bu satırları okuyan site sakinlerime tavsiye ederim. Tabi bu durum Ediz için biraz sancılı bir bekleyiş olsa da!!!! Zamanla alışıyorlar merak etmeyin: )
Benim kapısı olmayan bir mutfağım var. Evin önceki sahibi çıkarken mutfak kapısını da götürmüş maalesef. Kapısı olmayan mutfağımın kapı yerine bir kemer yaptırmıştım vakti zamanında. Daha sonra herkesin yaptığı gibi kapı süsleri astım. Fakat çocuk olduktan sonra ve çocuklu misafir geldikten sonra bu kapı süslerinin bir çekimlik canı varmış meğerse!!
Bu aralar mutfağımı fıstık yeşiline boyadım. Boyanın renginde + masa örtüsünün renginde boncuk
lar aldım. Sadece üst tarafta kalacak ve kafaya değmeyecek şekilde boncuktan kemer süsü yapmaya karar verdim.
Akşamları çocuğunuzla birlikte vcd seyretmek zorunda kalırsanız. Ve aynı vcd yi 400. kere seyretmek zorunda kalıyorsanız boncuk işine girmeniz tavsiye olunur.
Bazen çocuğunuzu da bu faaliyete dahil etmek istiyorsanız. Boncuk yapma işi çok ideal bir iş. Çocukların çok ilgisini çekiyor. Örneğin boncukları aynı kabın içine döküp bunların içinden kırmızı renkli olanları seç diyebilirsiniz. Yada aynı boncukları eşleştirmesini isteyebilirsiniz. Hem çocuğunuz sizinle birlikte bir şeyler yapmanın keyfini yaşayacak hem de beyin jimnastiği olacak.
Dilediğiniz boncuğu rasgele takabilirsiniz. Ben şahsen öyle yaptım. Sıralı düzenli bir gidişat takip etmedim. Zaten sıralı düzenli gidişat biraz sıkıcı oluyor. Farklı dizaynlar her zaman ilgi çekiyor.
Vakit açısından bir süre veremiyorum çünkü boş vakit meselesi ama nakit karşılığı 15 YTL dır.
Bu boncuklar nasıl kıvrılıyor. İçinden nasıl geçti tarzı sorularınız olursa. Yada boncuk konusunda sıfır bilgiye sahipseniz en yakın toplanmamızda uyarın yanımda malzemelerle geleyim. Sadece iki dakikada boncuk ustası yapayım sizi. Garantili!!!!:-)))))))

Saygılar……….

Nimet
Hala Hamarat

2 yorum:

Sardunya dedi ki...

şidmi ben sana cumartesi getir desem malzemeleri yuh dersin di mi?:))) ehu ehu ehu

nimetin.blogspot.com dedi ki...

şimdi cumartesi günü getirirsem naparsın:)))
biliyosun cumartesi günü balomuz var:)))

nimet
top sende:))